Ego järelmaksukaart sai aastaga üle 41 000 kasutaja

15. november 2001, 11:06

Aasta tagasi turule tulnud Ego järelmaksukaart saab novembris ühe aastaseks. Möödunud aasta on olnud tihe nii kaardi tegijatele kui ka müüjatele-koostööpartneritele, kelle ühise jõupingutuse tulemusena on Ego kaardi omanike arv tõusnud üle 41 000, teatas Hansa Capitali turundusjuht Erika Saks. Eelmise aasta novembris olid Hansa Liisingu väikefinantseerimise osakonnas kiired päevad - Ego kaardi turuletoomise kampaania oli alanud ning ootusärevus suur, kuna tegemist oli ainulaadse kaardiga Eestis. Ärevil olid ka omanäolise reklaamikampaania 'Pane ego maksma!' idee autorid ning turundajad ning toona ei osanud veel keegi arvata, et nimelt seda kampaaniat tunnustatakse 'Aasta 2000 parima turundusteo' tiitliga professionaalide poolt.

Juba detsembris olid kõik müügieesmärgid purustatud ning oli selgelt tunda, et rahvas oli kaardi omaks võtnud. Nõudlikkus iseenese vastu ei lasknud aga Hansa Liisingu väikefinantseermise meeskonnas ennast edust pimestada ning jätkati igapäevast tööd kaardi arendamise ja uusi lisaväärtusi pakkuvate lahenduste väljatöötamisel.

Aastaga on täienenud tublisti koostööpartnerite ring, kelle kauplustes ja teeninduspunktides saavad kliendid Ego kaardi alase nõustamise ja taotleda Ego kaarti. Tänaseks on neid üle 420.

Hansa Liisingu väikefinantseerimise divisjoni direktori Annely Kauge sõnul on just edukast koostööst partneritega sündinud parimad lahendused kliendi jaoks.


'Kui varem olime turul järelmaksu tootega, siis Ego kaardi ilmumisega, muutus kogu protsess tunduvalt lihtsamaks ja rohkem võimalusi pakkuvaks ja seda nii klientide kui partnerite jaoks. Klient sai ühe korraga järelmaksu limiidi ja ei pidanud iga ostu korral erinevaid lepinguid sõlmima. Kliendil oli lihtne meeles pidada oma kindla suurusega kuumakset ning lisaks oli tal taskus kaart, millega sai maksta välismaal', sõnas Kauge.

Lisaks järelmaksu ja rahvusvahelise krediitkaardi võimlaustele on tänaseks lisandunud veel üks täiendus - Ego kaardi omanikud saavad soodustingimustel osta kaupu ja teenuseid enam kui 200 müügikohas üle Eesti ning teha seda pelgalt kaardi ettenäitamisel.

Aastaga omandatud kogemuste põhjal on Hansa Liisingul tekkinud selge arusaam kliendi ootustest ja nende rahuldamise võimalustest.

'Teame, milline on meie klient, millised on tema soovid, kuidas ta käitub. Oleme saanud kogemusi kogu protsessi menetlemisel, mis on väärtuslik pagas kaardi edasisel arendamisel just selliseks nagu klient tahab,' rääkis Kauge.

Tänaseks on väljaantud üle 41 000 kaardi limiit ca 470 miljonit krooni. Oktoobris 2001 tuli Ego järelmaksukaart turule ka Lätis.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing