Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hello! muudab ajakirjandusturgu

    Ajakirja Imeline Teadus vastutav väljaandja Rain Väät arvab, et ajakirja Hello! tulek Eesti turule pakub kolmele väljaandele konkurentsi.

    „Ma arvan, et see on hästi loogiline samm sellepärast, et seoses sellega, et Ajakirjade Kirjastus läks Ekspress Grupi omandisse, on Eesti Meedial nüüd võimalus konkureerivaid väljaandeid hakata tegema,“ põhjendas Väät uue ajakirja Hello! ilmumist.
    Vääti sõnul on uue ajakirja ilmumine turu jaoks kindlasti huvitav samm, sest konkureerivatele väljaannetele Kroonika, Naised ja Naisteleht lisandub veel üks ajakiri. „Arvatavasti on näha suuri turunduskampaaniaid, arvatavasti suurenevad investeeringud marketingi ja müüki,“ ütles Väät, kelle hinnangul tekib nüüd ajakirjandusmaasikul väike elavnemine ja võitlus.
    Kõige ohustatumalt peaks Vääti arvates end tundma Kroonika. Väät märkis, et uus ajakiri võtab kindlasti tükikese konkurentidest ning arvatavasti paneb see lugema ja tellima ka sellised inimesed, kes seni pole ühtegi nendest väljaannetest (Kroonika, Naised, Naisteleht – toim.) tellinud. Väät uskus, et on hea võimlus luua üks Naistelehele või Kroonikale sarnase ärimahuga toode.
    „Reklaamiturul on muidugi raske,“ ütles Väät, kelle arvates pingestab uue ajakirja tulek reklaamiturgu. Väät on veendunud, et näha saab hinnasurvet reklaamidele. Tõenäoliselt pakub uus väljaanne end atraktiivsete hindadega, lisas ta.
    Väät prognoosis, et perspektiivis on turu olukord üldiselt keeruline, sest lugejaid jääb järjest vähemaks. Tema sõnul on viimase 15aastaga peaaegu viiendiku võrra vähenenud tööealiste korraliku sissetulekuga lugejate arv. Seetõttu on tema hinnangul turg kahanev.
    Turu olukord on Vääti teatel keeruline ka konkureeriva väljakutsuva digitaalse meedia tõttu. Eelkõige puudutab digitaalse meedia konkureerime reklaamihindasid, kuid loomulikult käib võistlus ka lugejate peale, selgitas Väät. Kuna digitaalne meedia on väga läbipaistev ja mõõdetav, avaldab seetõttu see kaudset survet paberväljaannete reklaamihinnale, lisas Väät.
    Väät prognoosis, et ilmselt on konkurentsis võitjad need, kes suudavad üha napimas reklaamitulus toota head sisu korrigeeritud kõrgemate hindadega. Tellimuste hinna ja jaehinne tõusmine on Vääti sõnul paratamatu nähtus.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.