• Jaga lugu:

    Ferrari võis teada läbisõidupettustest

    Ühendriikides käimasolev kohtuasi viitab, et Ferrari võis teada, et esindused kasutasid ametlikku tööriista hodomeetrite tagasikerimiseks, kirjutab The Drive.

    Endine Ferrari esinduse töötaja on autotootja kohtusse kaevanud, süüdistades ettevõtet, et viimane teadis toimunust ja lasi sel juhtuda.
    Aasta tagasi ilmus Daily Mailis lugu, milles süüdistati Ferrarit heakskiidu andmises oma esinduste tegevusele, kui need spetsiaalse seadeldisega kasutatud autode läbisõidunäidikuid nullisid.Selline tegevus suurendas autode väärtust ja tõi masinate müügist rohkem raha.
    Üleeile tõi sama väljaanne avalikuse ette Ferrari North America poolt automüüjatele mõeldud väidetava sisememo, mis kinnitas, et tegemist pole vaid pahase töötaja välja mõeldud valega, vaid korporatiivselt sanktsioneeritud tegevusega, mis on peakorterilt rohelise tule saanud.
    Lugu jõudis avalikuse ette, kui Ferrari Florida Palm Beachi müügimees Robert Root väitis, et seadet nimega „DEIS Tester“ saab kasutada Ferraride hodomeetri näidu nullimiseks ja et endine Sara Lee Corporationi tegevjuht C. Steven McMillan andis mehaanikule altkäemaksu oma sõiduki hodomeetri näidu väiksemaks kruttimiseks. Kui toimunu aset leidis, tõstis selline tegevus sõiduki hinda märkimisväärselt. Rooti kohtuasjast tuli välja, et protseduur tõstis McMillani Ferrari LaFerrari hinna 2 miljonilt dollarilt (1,6 miljonilt eurolt) 3 miljonile (2,45 miljonit eurot).
    Väidetav uus dokument kannab eelmise aasta aprilli kuupäeva ja väidab, et pärast algsete süüdistuste esiletulekut „lõpetati mitteametlikult“ läbisõidunäidikute tagasikerimine. Dokument väidab samuti, et „DEIS Testeri“ tarkvara kirjutati üle uue versiooniga 15. mail. Sõnastus viitab, et hodomeetrite kruttimine võis alata lausa 2015. aasta septembris, ja kui väide on tõene, on tegevusest mõjutatud sajad autod.
    „Hodomeetri nulli seadmine viimase rikke korral, kui eelnevat näitu ei teatud, on kooskõlas föderaalse hodomeetriseadusega. See, mida DEIS-tööriist lubas odomeetriga ette võtta, oli niisiis USA seaduste järgi lubatud,“ ütles Ferrari Põhja-Ameerika kommunikatsioonijuht Krista Florin oma avalduses.
    „Ferrari tegi kindlaks, et hodomeetripettuste risk DEIS-tööriista lubamatul kasutamisel Ameerika Ühendriikides on kaalunud üles tööriistast tulenenud funktsionaalsuse ja mugavuse, ja nii on Ferrari informeerinud oma esindustevõrku tehnilise bulletääni kaudu vajalikust tarkvarauuendusest, mis DEIS-tööriistal hodomeetrite nullimise funktsiooni välja lülitaks,“ ütles Florin.
    Ferrari pole The Drive'i kommenteerimispalvele vastanud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Adam Erki Enok: elekter on kallis. Aga kes investeeriks tootmisesse, kui hind võib nulli kukkuda?
Elektri hind on kõrge ja kahjustab nii ettevõtete konkurentsivõimet kui ka eraisikute toimetulekut. Erakond Isamaa on välja hüüdnud plaani hinda kunstlikult alla tuua, kuid see ei lahenda olukorda, kus tootmisvõimsusi on lihtsalt puudu. Vaja oleks hoopis mehhanismi, mis julgustaks uutesse tootmisseadmetesse investeerimist, kirjutab päikesepaneelide tootearenduse spetsialist Adam Erki Enok.
Elektri hind on kõrge ja kahjustab nii ettevõtete konkurentsivõimet kui ka eraisikute toimetulekut. Erakond Isamaa on välja hüüdnud plaani hinda kunstlikult alla tuua, kuid see ei lahenda olukorda, kus tootmisvõimsusi on lihtsalt puudu. Vaja oleks hoopis mehhanismi, mis julgustaks uutesse tootmisseadmetesse investeerimist, kirjutab päikesepaneelide tootearenduse spetsialist Adam Erki Enok.
USA aktsiaturud alustasid uut nädalat langusega
USA suurimad aktsiaindeksid lõpetasid esmaspäeva langusega ning tähtsaid uudiseid, mis oleks investorite meeleolusid tunduvalt muutnud, ei ilmunud. Jätkuvalt muretsetakse kõrge inflatsiooni ja rahapoliitika karmistamise pärast, vahendab Reuters.
USA suurimad aktsiaindeksid lõpetasid esmaspäeva langusega ning tähtsaid uudiseid, mis oleks investorite meeleolusid tunduvalt muutnud, ei ilmunud. Jätkuvalt muretsetakse kõrge inflatsiooni ja rahapoliitika karmistamise pärast, vahendab Reuters.
Baltika juht lahkub ametist
Baltika juhatuse esimees Flavio Perini lahkub poolte kokkuleppel ametist, uueks juhiks saab senine juhatuse liige Brigitta Kippak.
Baltika juhatuse esimees Flavio Perini lahkub poolte kokkuleppel ametist, uueks juhiks saab senine juhatuse liige Brigitta Kippak.
Soome tarbijate usk tulevikku varises kokku
Kui tänavu peaks Soome reisijate häälekat vestlust Tallinna tänavatel väheks jääma, siis pole imestada midagi: tarbijate nii nõrka kindlust majandusolukorra suhtes sealne statistika ei mäletagi.
Kui tänavu peaks Soome reisijate häälekat vestlust Tallinna tänavatel väheks jääma, siis pole imestada midagi: tarbijate nii nõrka kindlust majandusolukorra suhtes sealne statistika ei mäletagi.
Venemaa ja Valgevene kaupade impordi täielik lõpetamine mõjutaks enim logistika-, metalli- ja puidusektorit
Venemaa ja Valgevene kaupade impordi täielik lõpetamine mõjutaks enim Eesti logistika-, metalli- ja puidusektorit, kus teistest riikidest pärit asenduskaubad on enam kui veerandi võrra kallimad, selgub Arenguseire Keskuse lühiraportist.
Venemaa ja Valgevene kaupade impordi täielik lõpetamine mõjutaks enim Eesti logistika-, metalli- ja puidusektorit, kus teistest riikidest pärit asenduskaubad on enam kui veerandi võrra kallimad, selgub Arenguseire Keskuse lühiraportist.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.