Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Valimisreklaamid ja jalgpall turgutasid 21st Century Foxi kasumit
Suures osas peagi Disney varade sekka liikuv meediakontsern 21st Century Fox esitles kasvanud kasuminumbreid, kuid kaabeltelevisioon jäi ootustele alla, kirjutab Wall Street Journal.
Möödunud kvartalis teenis 21st Century Fox 7,18 miljardit dollari suuruse käibe juures 52 senti kasumit aktsia kohta, 6% rohkem kui mullu. Tulemus oli analüütikute ootustega samal tasemel. Tublit 20% kasvu näitas kontserni teleharu, mida turgutasid näiteks USA vahevalimistega seotud poliitreklaamid ning FIFA ja NFLi suurvõistluste aegsed tulud.
Analüütikute ootustele jäi alla Foxi suurim üksus, kaabeltelevsioon, kuhu kuuluvad näiteks kanalid Fox News ja Fox Sports. Haru käive kolmandas kvartalis oli 4,35 miljardit dollarit - 4% enam kui eelmisel aastal, kuid 90 miljonit vähem kui prognoositud. Lisaks nõrgestas äri ka kulude 5-protsendine tõus, mis oli tingitud muuhulgas jalgpalli maailmameistervõistluste edastamistasudest. Grupi nõrgim lüli oli sellegipoolest filmistuudio, mille käive langes avaldatud filmide väiksema hulga tõttu 7%.
Äsja avaldatud aruanne oli tõenäoliselt 21st Century Foxi viimane kvartalitulemuste ülevaade senisel kujul, sest suvel võttis kontsern viimaks vastu meelelahutusturu liidri Disney 85 miljardi dollari suuruse pakkumise, mille raames omandab Disney 21st Century Foxi filmistuudio 20st Century Fox, telekanalid FX, National Geographic, Star India ning enamusosaluse voogedastusteenuses Hulu. Meediagrupi ülejäänud varad - sh telekanalid Fox News, Fox Business ja Fox Sports - koondatakse uueks, uudiste ja spordi otseülekannetele pühendunud ettevõtteks.