• OMX Baltic−0,09262,4
  • OMX Riga0,07877,5
  • OMX Tallinn−0,181 695,22
  • OMX Vilnius0,14994,87
  • S&P 5000,005 495,52
  • DOW 300,0040 736,96
  • Nasdaq 0,8417 025,88
  • FTSE 1000,318 231,66
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,52
  • OMX Baltic−0,09262,4
  • OMX Riga0,07877,5
  • OMX Tallinn−0,181 695,22
  • OMX Vilnius0,14994,87
  • S&P 5000,005 495,52
  • DOW 300,0040 736,96
  • Nasdaq 0,8417 025,88
  • FTSE 1000,318 231,66
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,52
  • 31.03.20, 16:45

Filosoof: kriisis toimunud muutused panevad imestama

Tallinna Ülikooli filosoofia külalislektori ja doktorandi Oliver Laasi hinnangul võivad koroonakriisil olla ühiskonna, majanduse, poliitika ja sotsiaalsfääri toimimisele kaugele tulevikku ulatuvad mõjud.
Tallinna Ülikooli filosoofia külalislektor ja doktorant Oliver Laas
  • Tallinna Ülikooli filosoofia külalislektor ja doktorant Oliver Laas Foto: Erakogu
„Ma isiklikult vaatan mõningase imestusega seda, kuivõrd lihtne on olnud ära teha neid tehnoloogilisi muudatusi töökorralduses, mille suhtes varem tööandjad ja ka töötajad ise jalgu lohistasid. Näiteks virtuaalsed koosolekud ja kaugtöö, mis on ääretult hõlbustavad näiteks inimeste jaoks, kellel on liikumispuue ja kes saaksid suurepäraselt kodus töötada, aga kellele varem vastu ei tuldud,“ rääkis Laas Äripäeva raadio saates „Eetris on Tallinna Ülikool“.
„Samamoodi on haigena mitte tööl käimine praegu norm. Varem tundus vähemalt Eesti ühiskonnas valitsevat vastupidine norm – kuni haiglasse pole vaja minna, peaks tööpostil olema,“ lisas ta.
Laia teemadespekriga Oliver Laas on oma uurimistöös tegelenud metafüüsika, loogika, semiootika, mängu-uuringute ja tehnoloogia filosoofiaga. Muu hulgas on ta astunud avalikult üles teemadega nagu kriitiline mõtlemine, virtuaalne sõprus, tehisintellektiga seotud tulevikustsenaariumid ja eetilised küsimused, transhumanism ning üksindus filosoofilisest aspektist. Mitu neist tulevad saates jutuks.
Laasi intervjueeris Karl-Eduard Salumäe.
Kuula saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele