Maailma suurim tarkvarafirma paljastas, millised muutused Eesti firmasid tegelikult ees ootavad

23. oktoobril toimub Tallinnas maailma suurima äritarkvaratootja SAP tasuta konverents Intelligent Enterprise Day, kus paljastatakse, kuidas edukad ettevõtted järjest intelligentsemaks muutuvad ja seeläbi aeglasemad konkurendid välja suretavad. SAP Estonia juht Tiit Parts selgitab, mis on tegelikult Facebooki ja Taxify edu taga ning millised suured muudatused ootavad ees ka Eesti firmasid.

Suures plaanis muutuvad edukad ettevõtted lihtsalt tavalistest intelligentsemaks. Kui ettevõtete süda on aastaid olnud ERP (Enterprise Resource Planning) tarkvara, siis maailm muutub ja ainult sellest enam ei piisa.

ERPiga saab juhtida hästi näiteks tootmist, aga edu sõltub müügist. Eduka ettevõtte tegevus on järjest enam suunatud laiemale ühiskonnale. Mida kättesaadavam on ettevõte ühiskonnale, seda paremini tema toode müüb. Ainult ERPi kasutavad ettevõtted jälgivad pigem ettevõtte sisemisi protsesse, aga uued ning intelligentsed ettevõtted analüüsivad väga palju andmeid, mis tulevad väljastpoolt ja suhtlevad klientidega selle võrra paremini.

Konverents: SAP Intelligent Enterprise Day

23.10.2018 Swissôtel Tallinnas

Tasuta registreerumine 17. oktoobrini:

Registreeru siin

Juba praegu ei koputa klient enam uksele, et toodet otsida. Ka on muutunud viisid, kuidas kliendid ettevõttega suhtlevad. Ettevõte peab oma klientide kohta valdama järjest personaalsemat ja laiemat infot, et elus püsida.

Facebook ja Google on oma klientidega suhtlemises ja tundmises üliedukad: nad teavad, mis tujus inimene on, kus ta käib, mida tarbib ja oskavad isegi prognoosida, kes ta järgmine kaaslane saab olema. Nende tarkvara kujundab järjest suuremat osa inimeste elust.

Intelligentsed ettevõtted suretavad vanad välja

Klassikaline näide intelligentsest ettevõttest on Taxify, mis vaikselt, aga kindlalt suretab klassikalise taksotööstuse välja. Enam ei pea helistama mitmesse firmasse, et küsida, kas on vaba taksot, mis lõpuks kuskilt teele saadetakse. Taxify kliendid saavad reklaami vastavalt oma profiilile, neile tuleb kiiresti ja lähedalt sobiv ning kõrge reitinguga taksojuht. Inimene näeb takso asukohta, tasub pärast automaatselt ja saab tšeki mailile. Kui vanad taksofirmad teadsid möödunud statistika põhjal enam-vähem oma klientide harjumusi, siis Taxify teab seda reaalajas. Kes enam tänapäeval “kiisule” üldse helistab?

Samasugust efektiivsuse kasvu ja sektori innovatsiooni saab palju andmeid kokku koondava tarkvara abil ka teistes sektorites rakendada.

Intelligentset analüüsi kasutavad isegi spordivõistkonnad

Intelligentseks muutumine puudutab ennekõike neid ettevõtteid, mis klientidega suhtlevad. Mida rohkem on suhtlust, seda olulisem on seda teha targalt ja tarkvara abil. Intelligentsed ettevõtted muutuvad pea kõiges tavalistest sujuvamaks, täpsemaks ja efektiivsemaks – planeerimises, tellimuste vastuvõtmises, tarnes, teeninduses, turunduses ja analüüsis.

Tänapäeval juhitakse isegi spordivõistkonna treeninguid tarkvaraga. Näiteks arendas SAP koos Saksa jalgpallikoondisega välja tarkvara, mis analüüsib reaalajas oponentide kaitse- ja ründetehnikaid, liikumismustreid ning prognoosib vastase tõenäolise mänguplaani. Sarnast tehnoloogiat tutvustatakse ka Tallinnas toimuval SAP konverentsil, kuhu on kõik huvilised oodatud .

Tehnoloogia muutub väga kiiresti ja 83 protsenti kogu maailma ärilt-ärile tehingutest toimuvad läbi SAP süsteemide. Selleks, et mõista paremini lähiaastatel eesootavat tulevikku ning võimalikku kasu Eesti organisatsioonidele, tasub tulla SAP konverentsile.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt