• OMX Baltic0,52%267,26
  • OMX Riga−0,7%869,75
  • OMX Tallinn0,34%1 695,01
  • OMX Vilnius0,01%1 020,97
  • S&P 500−0,27%5 735,74
  • DOW 30−0,29%42 227,91
  • Nasdaq −0,32%18 080,56
  • FTSE 1000,27%8 302,68
  • Nikkei 2251,8%39 332,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,56
  • OMX Baltic0,52%267,26
  • OMX Riga−0,7%869,75
  • OMX Tallinn0,34%1 695,01
  • OMX Vilnius0,01%1 020,97
  • S&P 500−0,27%5 735,74
  • DOW 30−0,29%42 227,91
  • Nasdaq −0,32%18 080,56
  • FTSE 1000,27%8 302,68
  • Nikkei 2251,8%39 332,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,56
  • 26.06.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ookeani pankrotipesa kohtuvõit

1995. aasta algul omandas Stringer pankrotiseisu sattunud Ookeanilt 110 000 USA dollari ehk umbes 1,3 miljoni krooni eest laeva Amandus Adamson ja 1,5 miljoni eest ujuvdoki, nende bilansilised jääkväärtused olid sel ajal vastavalt 6,4 ja 7,6 miljonit krooni.
Ookeani pankrotihalduri esindaja Aivar Pilv tõdes esitatud hagiavalduses, et laeva ja ujuvdoki tegelik turuhind võib olla jääkmaksumusest palju suurem.
Kohtuotsuse kohaselt peab Stringer ujuvdoki tagastama Ookeani pankrotivarasse ja tasuma enam kui 5 miljonit krooni laeva eest, mille Stringer 1995. aasta oktoobris müüs edasi välisfirmale Spinaker Shipping.
Kohus leidis, et nimetatud tehingutega kahjustas Ookean teadlikult teiste võlausaldajate huve. Pealegi, nagu nähtub Ookeani juhatuse koosoleku protokollist, teostati müügitehingud ilma juhatust informeerimata.
Lisaks leidis tõendamist RASi Ookean ja ASi Stringer ühine majanduslik huvi. Nimelt on Stringeri aktsionärid endise Ookeani töötajad eesotsas kaadriosakonna juhataja ja remonditsehhi direktoriga. Pealegi müüdi ujuvdokk Stringerile Ookeani väidetava võla katteks, ehkki tõendeid võla kohta ei suudetud kohtule esitada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele