Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
AS Amserv Auto ning Eesti autoklubi (EAK) sõlmisid koostöökokkuleppe, mille kohaselt Amserv Auto müüdud uute Toyotade garantiiaeg (kolm aastat või 100 000 km läbisõitu) sisaldab ka tasuta AutoABI teenust.
AutoABI sisaldab peale tehnilise esmaabi ka tasuta puksiirteenuseid ning auto tehnilise rikke korral reisijate transporti Eesti piirides. ÄP
Sellel aastal on Lääne-Euroopas registreeritud autode hulk kasvanud 6,9% ehk 10,01 miljonini. Augustis registreeriti 1,26 miljonit autot, ehk 2,5% enam kui 1997. aasta augustis. Euroopa autotootjate assotsiatsiooni esialgne prognoos, et Euroopa autoturg kasvab sellel aastal 2%, tuleb ümber vaadata.
Esimese kaheksa kuuga oli Euroopa suurima autotootja Volkswageni turuosa 18 Lääne-Euroopa riigis 17,5%. Fiati turuosa oli 11,4 ning Jaapani tootjatel 12 %. Reuters-ETA
Saab Automobile AB loodab 1999. aastal pärast aastaid kestnud finantsraskusi kasumisse jõuda. Saab loodab sel aastal müüa 120 000 autot ja järgmisel aastal 140 000.
«Me oleme selle aasta II poolel kasumisse jõudnud, kuid terve aasta kohta me kasumit ei saavuta,» ütles Saabi pressiesindaja Olle Axelsson. Reuters-ETA
Laupäeval Sakus kaitsejõudude autopolügoonil toimunud neljarattaveoliste autode Saku safaril osutusid edukamateks automüüjad. Üldvõitjaks tuli Nissan, järgnesid Suzuki ja Toyota.
Erkki Ots Japauto ASist hindas üritust igati kordaläinuks, märkides vaid, et tulevikus peaks korraldajad pisut rada korrigeerima, et enam pääseks maksvusele sõiduoskus ja et ei läheks auto lõhkumiseks.
Saku safari koosnes kuuest etapist, osalesid pea kõik Eestis maastureid müüvad autofirmad, kaitsejõudude ja piirivalve meeskonnad ning üksiküritajad (kokku 36 võistkonda). ÄP
Scania Eesti esitles üleeile uut turismibussi Scania Irizar Century. Buss on 12 m pikk ja sõltuvalt modifikatsioonist 3,2--3,7 m kõrge. Mootorivalik algab 310- ja lõpeb 420hobujõulisega, toodetakse nii kahe- kui kolmeteljelisi variante. Scania Eesti teatel maksab uus buss ca 3,2 miljonit krooni. ÄP