Hoolimata kitsastest aegadest oli eelmise kuu töötoolide müük ootamatult korralik. Mingeid rekordeid ei purustatud, ent müük on taas tõusuteel.
Siiski ei maksa seda kuidagi siduda lootusega, et äkki hakkavad olud lahedamaks minema. Pigem on tegu iga-aastase sesoonse müügitõusuga. Nimelt on aastate lõikes sügis müügimeestele soodsam kui suvi ja kevad. Tavaliselt tipneb aasta müügikõver detsembriga ning langeb jälle kevadeks, et siis suvel ühtlases madalseisus püsida.
Muidugi olenevad selle kõvera kõverused ja pidepunktid veel mitmetest asjaoludest. Näiteks tollestsamast majanduse üldisest kliimast: kui raha on vähe, ostetakse vähem ja vastupidi.
Kui laiemalt võtta, siis kitsastes oludes tekib vähem uusi ettevõtteid ning pole vajadusi, mida müüjad rahuldada saaksid.
Ka oleneb iga müügimuutus inimeste teadlikkusest: kui raha on vähe, siis millele kulutada ja millele mitte, mida peetakse tähtsaks ja mida vähemtähtsaks.
Veel sõltub müügikõver kogu ühiskonna ettenägelikkusest: kas arvestatakse vaid homse päeva, järgmise aasta või aastakümnete vajadustega, mis ühel firmal ja selle inimestel tekkida võivad.