Kauplus Areng ei müünud kahe nädalaga ühtegi turundusraamatut

Aili Kukumägi 24. november 1998, 00:00

Eestikeelset turunduskirjandust ostetakse sama palju kui ingliskeelsetki, tagasihoidlikult.

Põhjalikku ülevaadet turunduskirjanduse tegelikust müügist Eestis on raske teha, sest suur osa raamatukauplusi ei suuda esitada vaadeldava perioodi jooksul müüdud raamatute arvu. Pingeritta pakutakse raamatuid tunde järgi.

Peale selle väidavad mõningad kauplused, näiteks AS Kupar, et neil on turunduskirjandust müügil vaid üksikuid eksemplare ja pingerea koostamisel ei ole seetõttu mõtet.

Teisalt ei suudeta kahe nädalaga ühtegi turundus-
raamatut müüa. Viimast väitis raamatukauplus Areng.

Mõlemal juhul on tegemist suuremate raamatu-
kauplustega, mis asuvad Tallinna kesklinnas. Võrreldes oktoobri esimesel kahel nädalal müüdud turundus-
kirjanduse edetabeliga on endiselt pingerea esiviisikus Ann Vihalema «Marketing. Hind, müük ja reklaam».

Kui möödunud kuul tõi selle raamatu esiviisikusse Rahva Raamatu kauplus, siis novembri esimesel poolel seda raamatut nimetatud poes ei müüdudki.

Ainuke tõusja turunduskirjanduse pingereas on kirjastuse Tea «Mikroökonoomika».

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    25. November 2011, 08:57
    Otsi:

    Ava täpsem otsing