Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kauplus Areng ei müünud kahe nädalaga ühtegi turundusraamatut
Eestikeelset turunduskirjandust ostetakse sama palju kui ingliskeelsetki, tagasihoidlikult.
Põhjalikku ülevaadet turunduskirjanduse tegelikust müügist Eestis on raske teha, sest suur osa raamatukauplusi ei suuda esitada vaadeldava perioodi jooksul müüdud raamatute arvu. Pingeritta pakutakse raamatuid tunde järgi.
Peale selle väidavad mõningad kauplused, näiteks AS Kupar, et neil on turunduskirjandust müügil vaid üksikuid eksemplare ja pingerea koostamisel ei ole seetõttu mõtet.
Teisalt ei suudeta kahe nädalaga ühtegi turundus-
raamatut müüa. Viimast väitis raamatukauplus Areng.
Mõlemal juhul on tegemist suuremate raamatu-
kauplustega, mis asuvad Tallinna kesklinnas. Võrreldes oktoobri esimesel kahel nädalal müüdud turundus-
kirjanduse edetabeliga on endiselt pingerea esiviisikus Ann Vihalema «Marketing. Hind, müük ja reklaam».
Kui möödunud kuul tõi selle raamatu esiviisikusse Rahva Raamatu kauplus, siis novembri esimesel poolel seda raamatut nimetatud poes ei müüdudki.
Ainuke tõusja turunduskirjanduse pingereas on kirjastuse Tea «Mikroökonoomika».