Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    TOP 5 kodulehed üllatavad nõrkusega

    Äripäeva automüüjate TOP 5 kuuluvatest ettevõtetest on kodulehed vaid kolmel, millest Japauto lehekülje võib tuua kõigile teistele eeskujuks.
    Viie parema automüüja seas ei ole oma kodulehekülge veel väljaspool Tallinnat asuvatel ettevõtetel. Ühest küljest on see mõistetav, sest omakandi inimesed teavad niigi, mida seal müüakse, teiseks on potentsiaalsete klientide seas vähem interneti kasutajaid, kolmandaks saab vajaliku info kätte ka importija koduleheküljelt. Tubli annuse usaldust lisaks kodulehekülg kindlasti aga ka väiksematele ettevõtetele. Seda enam, et tegemist on Eesti edukamatega.
    Ülejäänud TOP 5 kolme ettevõtte puhul on aga teistest selgelt üle Japauto lehekülg. Selle külastajale ei tohiks küll jääda ühtegi vastamata küsimust, lehel navigeerimine on lihtne ja mugav ning teistel firmadel on sealt nii mõndagi õppida.
    Küsides erinevatelt inimestelt, mida nad ühelt korralikult autofirma leheküljelt kõige rohkem ootavad, tõid kõik esile viis peamist kriteeriumi: toote tutvustus, hinnainfo, firma tutvustus, kontaktinfo ja lihtne aadress.
    Japauto, nagu ka Kommest Auto puhul on lehekülje aadress registreeritud müüja nime, mitte markide järgi, mis eeldab lisateadmisi. Avalehel leiab uudiseid ja sooduspakkumisi. Uudised sisaldavad Suzuki ja Seati autonäituste tulevikumudeleid ja kodumaiseid uudiseid, millest värskeim pärineb 10. veebruarist.
    Ülevaade ettevõttest on täiesti piisav. Olemas on üldinfo, kontaktandmed alates juhtkonnast ja lõpetades raamatupidamisega, üldtelefon ja e-posti aadress. Tekitab usaldust. Sama kehtib ka edasimüüjate kohta. Esmapilgul jääb segaseks, miks edasimüüjate lingile klikates taas esilehele satub, alles hiljem taipad, et esiküljel asub Eesti kaart ja seal olevad nupukesed juhatavadki edasimüüja juurde. Info autode kohta on samuti laitmatu. See sisaldab ilmselt kõike, mida üks autoostja vajab. Hind, varustus, värvinäidised, lisaks väga põhjalik üldinfo auto kohta. Samuti on olemas piisav fotogalerii, mis näitab autot eest, tagant ja seest. Liisingu kohta on igati korralik kalkulaator, tarvis on vaid teada kehtivaid intresse ning need sisestada.
    Lühidalt, see on kodulehekülg, mille loomisel on arvestatud üht: pakkuda praktilist ja asjatundlikku teavet, mitte lahutada surfajate meelt. Kui vaid teeninduse tunnihinna ka teada saaks, oleks raske enamat nõuda.
    n Üks mitmekülgsemaid lehekülgi, kus võib surfata tundide kaupa, kuid vaevalt autoostja sealt midagi kasulikku leiab.
    Sümpaatsema mulje jätavad Volvo ja Renault? leheküljed, kus on nii autode, varustuse kui ka tehniliste andmete ülevaade.
    Volvol on hinnakiri toodud esiküljele eraldi lingi alla, samuti on Volvol olemas varuosade otsing, mida teistel kodulehekülgedel pole silma hakanud.
    Renault? lehekülg on ainus kolmest Info-Auto leheküljest, kust leiab põhjaliku kontaktandmete nimekirja ja koha, kus igaüks saab välja öelda Renault?st seda, mida ta autost arvab.
    Aadress on registreeritud firma, mitte müüdava margi järgi ja nõuab neilt, kes otsingumootorit ei kasuta, veidi lisateadmisi.
    Koduleheküljele minnes on esimene link uudised, millest värskeim pärineb mullu novembrist. Mudelite all tehnilisi andmeid vaadates on ära toodud vaid hädavajalik: võimsus kW (meie inimene on harjunud rohkem hj hindama), kiirendus 0?100, tippkiirus ja keskmine kütusekulu. Ilmselt eeldaks tõsine ostja siiski enamat. Lisavarustus on seevastu väga piltlikud välja toodud. Hinnainfo on mudelite kohta täiesti piisav, teavet saab ka liisingufirmade kohta, kuid kalkulaatorit maksegraafiku arvutamiseks ei ole.
    Positiivsema mulje jätab tehnohoolde osa. Olemas on nii nimed, numbrid kui ka tunnihind ning sooduspakkumised. Seda aga vaid Tallinna, Tartu ja Pärnu teeninduste kohta, ülejäänute kohta infot napib. Huvitav on info uute hooldusprogrammide kohta, samuti on olemas teeninduse tunnihind.
    Lehekülje olulisim puudus on aga olematu teave ettevõtte töötajatest, telefonidest ja e-posti aadressidest.
    Agdeck AutoHAT Auto
  • Hetkel kuum
Tarmo Tamm: pätile päti palk? Aga äkki ei hakkaks ka õige hõlma!
Pätte on ettevõtjate hulgas marginaalne osa ja nendegi karistamine peab olema vaba juhustest. Pole veel hilja konkurentsiseaduse kavandatud muudatusi prügikasti visata, kirjutab ettevõtja ja riigikogu liige Tarmo Tamm (Eesti 200).
Pätte on ettevõtjate hulgas marginaalne osa ja nendegi karistamine peab olema vaba juhustest. Pole veel hilja konkurentsiseaduse kavandatud muudatusi prügikasti visata, kirjutab ettevõtja ja riigikogu liige Tarmo Tamm (Eesti 200).
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Endine peaarhitekt: ühest Tallinna servast teise võiks jõuda 25 minutiga “Piirkiiruse arutelu on pseudoteema!”
Tallinna linnaruumis pole võimatuid lahendusi ja igal teemal saab leida mõistliku kompromissi, välja arvatud ehk Estonia juurdeehitus Tammsaare parki, rääkis aastatel 2007–2019 Tallinna linnarhitekti ametit pidanud Endrik Mänd Äripäeva raadios.
Tallinna linnaruumis pole võimatuid lahendusi ja igal teemal saab leida mõistliku kompromissi, välja arvatud ehk Estonia juurdeehitus Tammsaare parki, rääkis aastatel 2007–2019 Tallinna linnarhitekti ametit pidanud Endrik Mänd Äripäeva raadios.
Taastuvelektri toodang näitas aasta alguses kasvu
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.