Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sotsiaalenergia taotlus tuleb postiga koju
Kuigi Eesti Energia saadab sotsiaalelektri saajate nimekirja kuulujatele koju kirjaliku taotluse, soovitab tarbijakaitse inimestel, kes veebruari lõppedes pole taotlust saanud ja siiski põhjendatult abi vajavad, julgelt Eesti Energia poole pöörduda, kirjutab Postimees.
?Kui inimene pole saanud veebruari lõpuks kirjalikku teadet sotsiaalelektri sihtrühma kuulumise kohta, tuleb tal võtta ühendust meie klienditeenindusega,? selgitas Eesti Energia klienditeeninduse pressiesindaja Margit Mikk-Sokk.
Eesti Tarbijate liidu juhatuse liikme Aino Runge sõnul ei tohiks inimesed häbeneda pöörduda Eesti Energia poole toetuse saamiseks, kui nad seda vajavad. Kuna sotsiaalelektri jagamise süsteem on Eestis kasutusel esmakordselt, siis võib Runge sõnul tulla segadust nimekirjade koostamisel. ?See aga ei tohiks jätta abivajajat abist ilma,? märkis Runge.
Võimalikus abivajajad selgitab Eesti Energia esialgu välja ise ja saadab neile hiljemalt lõpuks makstud vastusega taotlusankeedi. Inimene peab sinna märkima, kas ja miks ta vajab sotsiaalelektrit. Märtsis peab sotsiaalelektri saajate ring olema Eesti Energia turundusjuhi Jaanus Arukaevu sõnul olema kinnitatud.