Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    PM: Tallinna Sadama juhte ähvardab laristamise eest vallandamine

    Luksuskaatri liisimine riigiettevõtte raha eest ja valearvestused söeterminali kavandamisel võivad maksta Tallinna Sadama juhatuse liikmetele ametikoha.

    Tallinna Sadama nõukogu liige Indrek Raudne (Res Publica) ütles eile, et ta on tõsiselt mures mitme ebaotstarbeka kulutuse pärast, mida ettevõtte juhtkond on teinud, kirjutab Postimees.
    Nii näiteks on sadama juhatus liisinud ligi 20 miljonit krooni maksva luksuskaatri Carver 570 Voyager Pilothouse, mida kasutatakse lõbusõitudeks ja nõupidamispaigana. Kaater seisab praegu Pirita jahisadamas ja selle liisingumakseteks kulub 160 000 krooni kuus.
    «See on riigiettevõtte raha raiskamine,» sõnas Raudne, «aga mitte ettevõtte eesmärkide täitmiseks hädavajalik ja otstarbekas kulutus.»
    Lisaks kaatrile häirib nõukogu liikmeid veel sadamale soetatud luksusvilla Meriväljal ja sadama juhtkonna vigade tõttu umbes 50 miljoni krooni võrra kavandatust kallimaks minev söeterminali ehitus.
    Indrek Raudne ütles Postimehele, et nõukogu on juhatuse arusaamatuid kulutusi arutanud ja teinud nõukogu esimehele ülesandeks kohustada juhatust ebaotstarbekad kulutused võimalikult kiiresti lõpetama.
    Tallinna Sadama juhatuse esimees Riho Rasmann viibib Hiinas ja temalt Postimehel süüdistuste kohta kommentaare saada ei õnnestunud.
    Sadama turundusdirektori Erik Sakkovi hinnangul lihtsalt otsitakse põhjusi juhtkonna süüdistamiseks. «Kaater on olnud sadamal juba mitu aastat ja sellega on sõidutatud nii nõukogu liikmeid kui ka valitsuse väliskülalisi ja siiani pole keegi nurisenud,» rääkis Sakkov. «Vahetasime küll umbes aasta tagasi vana kaatri uue vastu, kuid liisingumakse sellest ei suurenenud.»
    Sakkovi sõnul ei ole sadama juhtkonda põhjust süüdistada ka söeterminali ehituse kallinemises, sest sadama ehitamiseks vajalikku liiva tuleb keskkonnakaitsjate nõudmiste tõttu vedada lihtsalt tunduvalt kaugemalt, kui algselt arvestati.
    Sakkov lisas, et sadama juhtkonna vahetusest on räägitud juba neli aastat. «Kas tõesti saab Res Publica nüüd sellega otsitud põhjuste abil hakkama?» küsis ta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Infoturbe ekspert: identiteedivargusi on rohkem kui maailmas inimesi, teadlikkus peab tõusma
Tänavust infoturbeaastat iseloomustavad uued ründeviisid, kasvav identiteedivarguste arv, keerukamaks muutunud ründed ning digitaalse tarneahela riskid, kirjutab IT-ettevõtte Datafox infotrube juht Janar Randväli.
Tänavust infoturbeaastat iseloomustavad uued ründeviisid, kasvav identiteedivarguste arv, keerukamaks muutunud ründed ning digitaalse tarneahela riskid, kirjutab IT-ettevõtte Datafox infotrube juht Janar Randväli.
Börsid alustasid uut kvartalit korraliku langusega
Aasia turud on kolmandat päeva languses ning tänaseks on oodata ka Euroopa ja USA turgudel suuremat kukkumist.
Aasia turud on kolmandat päeva languses ning tänaseks on oodata ka Euroopa ja USA turgudel suuremat kukkumist.
Uueks ehituse asekantsleriks saab Ivo Jaanisoo
Majandusministeeriumi ehituse asekantsleriks saab Jüri Rassi järel senine ministeeriumi ehitus- ja elamuosakonna juhataja Ivo Jaanisoo.
Majandusministeeriumi ehituse asekantsleriks saab Jüri Rassi järel senine ministeeriumi ehitus- ja elamuosakonna juhataja Ivo Jaanisoo.
Soomlastelt Mandatumi ostnud Invalda siseneb Eesti turule
Tänavu Sampo panga Mandatum kindlustuse Balti äride ostust teatanud Leedu varahaldur Invalda alustab pärast lubade saamist tänasest kindlustusäri Eestis, Lätis ja Leedus.
Tänavu Sampo panga Mandatum kindlustuse Balti äride ostust teatanud Leedu varahaldur Invalda alustab pärast lubade saamist tänasest kindlustusäri Eestis, Lätis ja Leedus.
Riik võtab Tallinna Haiglalt toetuse ära Kõlvart: siis haiglat ei tule
Euroopa Liidu taastekava Eesti osa vähenemise tõttu otsustas valitsus, et vähemprioriteetsed on ning taasterahastu toetusest ilma jäävad Tallinna Haigla ja Haapsalu raudtee.
Euroopa Liidu taastekava Eesti osa vähenemise tõttu otsustas valitsus, et vähemprioriteetsed on ning taasterahastu toetusest ilma jäävad Tallinna Haigla ja Haapsalu raudtee.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.