Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uue korgi abil Balti turule
Majoneesitootja Tarplani Kaubanduse OÜ ja pakenditootja Greiner Packaging AS tõid turule uudse lahendusega majoneesipudeli. Pudeli võib rahulikult panna korgile seisma, mis võimaldab tarbijal kogu sisu pudelist mugavalt kätte saada.
Greiner Packagingu müügidirektori Alar Savastveri sõnul läks korgi- ja pudelivormide väljatöötamine kokku maksma ligi pool miljonit krooni, lisaks Tarplani poolt villimisliini ümberhäälestamine ja investeering uue korgi paigaldamiseks pudelile.
Tarplani Kaubanduse OÜ juhatuse esimehe Tarmo Planki sõnul on uue pudeli väljatöötamise üks eesmärk minna eksporditurule ja pakkuda tarbijale innovatiivsemat, mugavamat ja konkurentidest eristuvat lahendust koduturul. Alates maikuust, kui seoses ELiga peaks avanema mitmeid uusi võimalusi, plaanib Tarplani Kaubandus minna Balti turule. Töö selleks juba käib.
Tarplani majoneeside osa Eesti majoneesiturust peaks olema 15?20%.
Autor: ÄP