Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mazda5 ja Kio Rio hinnad teada

    Selle sügise kaks laiemale ostjaskonnale olulisemat uudismudelit on kahtlemata Mazda uus mahtauto Mazda5 ning Kia uus väike-keskauto Rio.
    Mazda5 jõudis Eestisse kohale paari nädala eest, Kia Riot esitleti üleeile. Mazda hinnad algavad 279 600, Kia Rio omad alates 149 900 kroonist.
    Mazda5 baashind on küll paarkümmend tuhat krooni kallim uue Opel Zafira samaväärsest mudelist, kuid samas on Mazdal ka mitmeid eeliseid.
    Esiteks on tema baasvarustus rikkalikum, tal on suured külgmised liuguksed, mida on eriti mugav kasutada parklas, tema 1,8-liitrine mootor on üle 10 hobujõu võimsam, kütusekulu aga seevastu väiksem. Küll aga räägib Zafira kasuks tõsiasi, et temast on saadaval odavam 1,6-liitrise mootoriga variant, Mazda5 odavaim variant on 1,8-liitrise mootoriga. Samuti ei ole Mazdal hetkel pakkuda ei automaatkäigukasti ega diiselmootorit. Viimane jõuab müügile peatselt, automaatkäigukasti osas aga esialgu selgus puudub.
    Kui eelmise põlvkonna Rio oli veel tehniliselt üsna lapsekingades, siis uus Rio on igati võrreldav mis tahes teise väike-keskautoga.
    Tõsi, oma mõõtmetelt on ta üsna väikeauto ja väike-keskauto vahepeal ning teda võib võrrelda nii ühe kui ka teisega. Hind on aga sellele vaatamata täiesti paras. 149 900kroonise baashinnaga auto kapoti all olev 95hobujõuline 1,4-liitrine bensiinimootor peaks suutma tonnise tühimassiga autot edasi liigutada küll.
    Baasvarustuses on selle raha eest olemas neli elektriakent, elektripeeglid, kaks turvapatja jms.
    Välimuses ei ole eri varustusastmetega autodel mingit vahet, paljudele markidele oma­ne must stange baasmudelil siin ei kehti. Peale udutulede ei ole millegi järgi võimalik väliselt aru saada, millise varustusastmega on tegemist.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Soovime edu võitluses “aatemeestega”
Poliitikutel on kahtlemata õigus, et konkurentsiamet peaks olema võimekas ettevõtlusvabaduse regulaator, aga samamoodi tuleb olla meelekindel poliitilistes tõmbetuultes, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Poliitikutel on kahtlemata õigus, et konkurentsiamet peaks olema võimekas ettevõtlusvabaduse regulaator, aga samamoodi tuleb olla meelekindel poliitilistes tõmbetuultes, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tesla kaalub tehase loomist Kanadasse
Tesla teeb lobitööd Kanada provintsi Ontario valitsusega, et luua piirkonda uus kõrgelt arenenud tootmistehas, selgub täna meedias avaldatud dokumentidest.
Tesla teeb lobitööd Kanada provintsi Ontario valitsusega, et luua piirkonda uus kõrgelt arenenud tootmistehas, selgub täna meedias avaldatud dokumentidest.
Reaalajas börsiinfo
Konkurentsiameti uus juht: kinomonopol? Jah, see paistab JOKK
Sel nädalal konkurentsiameti peadirektorina alustanud Evelin Pärn-Lee kommenteeris Äripäeva raadio hommikuprogrammis avalikkuse tähelepanu all olnud juhtumeid, nagu kütusekartell ja kinomonopoli teke.
Sel nädalal konkurentsiameti peadirektorina alustanud Evelin Pärn-Lee kommenteeris Äripäeva raadio hommikuprogrammis avalikkuse tähelepanu all olnud juhtumeid, nagu kütusekartell ja kinomonopoli teke.
Raadiohommikus: Eesti ettevõte saab Saksamaal soodsamalt hakkama
Viljandis kuivtoidupakke tootev Tactical Foodpack rajab uue tehase Saksamaale, sest – nii üllatavalt, kui see ka ei kõla – seal tuleb odavam. Ettevõtte tegevjuht Sverre Puustusmaa räägib Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis kõigest lähemalt.
Viljandis kuivtoidupakke tootev Tactical Foodpack rajab uue tehase Saksamaale, sest – nii üllatavalt, kui see ka ei kõla – seal tuleb odavam. Ettevõtte tegevjuht Sverre Puustusmaa räägib Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis kõigest lähemalt.
Leedu vedajad hädas riiulifirmadest tööjõuvahendajatega
Leedus registreeritud riiulifirmad palkavad aina enam tööle veokijuhte kolmandate riikidest, kellele antakse Leedu elamis- ja tööluba, kuid tegelikult hakkavad nad tööle hoopis Saksamaa ja Belgia firmades. Selline skeem ajab Leedu veokijuhtide kvoodi kiiresti lõhki ja riigi enda ettevõtjad jäävad roolikeerajateta.
Leedus registreeritud riiulifirmad palkavad aina enam tööle veokijuhte kolmandate riikidest, kellele antakse Leedu elamis- ja tööluba, kuid tegelikult hakkavad nad tööle hoopis Saksamaa ja Belgia firmades. Selline skeem ajab Leedu veokijuhtide kvoodi kiiresti lõhki ja riigi enda ettevõtjad jäävad roolikeerajateta.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.