Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Postimees tegi reklaamimüügis kõigi aegade kuurekordi
Meediaanalüütik Toomas Leito andmetel korjas Postimees selle aasta oktoobris ligi 50% võrra rohkem reklaami kui mullu oktoobris.
Leito sõnul on rekordilise kasvu taga kolm põhjust: lehed on vaikselt reklaamihinda tõstnud, allahindlusi on veelgi kärbitud ja valimisreklaami müüdi minimaalse allahindlusega. ?Eriti mõjutas see Postimeest põhilehe ja eriti Tartu Postimehe kaudu, kus oli ligi miljoni krooni eest valimisreklaami,? kirjutas Leito kuuülevaates.
Võrreldes eelmise aasta 10 kuuga suurenes viie juhtiva lehe reklaamikäive 14% võrra. Suurim oli SL Õhtuleht +18%ga. Lehtede kaupa olid tulemused järgmised: Postimees 63,7 mln krooni (mullusega võrreldes +16,2%), Äripäev 52,2 (+12%), Eesti Ekspress 50,6 (+8,6%), Eesti Päevaleht 40,5 (+16%) ja SL Õhtuleht 36 (+18%).
Autor: ÄP