Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tartu hulgifirma loobus Saku lepingust

    "Saku Õlletehas lõi teenusehinna alla ja leidsime, et omahinnaga pole mõtet tööd teha," kommenteeris seni Lõuna-Eestis, Ida- ja Lääne-Virumaal ning Saaremaal Saku Õlletehase toodangut laiali vedanud Raini juhataja Toomas Raud. "Meile ei sobinud Saku Õlletehase maksmise uued põhimõtted."
    Raua sõnul teenisid nad varem iga veetud toodanguliitri pealt. "Nüüd aga soovib Saku Õlletehas maksta päevaraha ja kilometraaži pealt, mis meie hinnangul pole efektiivne," selgitas Raud.
    Saku Õlletehase teatel on ettevõte tõhustanud oma logistikasüsteemi. "Korraldasime süsteemi ümber selliselt, et nüüd komplekteeritakse kaup autodele juba Saku Õlletehases," kirjutas Saku Õlletehas elektronkirjas. "Valmissaadetised lähevad Tartusse, kus need klientidele kohale viiakse ning eraldiseisvat vaheladu me Tartus enam ei kasuta."
    Saku Õlletehase kinnitusel lõpetasid nad Rainiga lepingu, sest soovisid saada senisest mõnevõrra kvaliteetsemat, soodsamat ja erinevamat lahendust. Saku Õlletehas küsis mitmelt transpordifirmalt pakkumisi ja valis välja Tallinnas asuva logistikafirma AA-Veotellimiskeskuse OÜ.
    Raua sõnul oli Saku Õlletehas neile suuruselt teine klient Tartu Õlletehase järel. Aastas osutas Rain Saku Õlletehasele teenust 15 miljoni krooni eest, mis on veidi üle kümnendiku firma kaubanduskäibest. Raud ütles, et Saku Õlletehasega koostöö lõppemise tõttu nende äri seisma ei jää. "Lepingud on sõlmimisel kahe uue suure kliendiga," ütles Raud.
    ASi A. Le Coq Tartu Õlletehas juhataja Tarmo Noobi sõnul on nende konkurent tekitanud vahetult enne hooaega endale huvitavad väljakutsed. "Väljakutsed selles mõttes, et kuidas hakkama saada, kui uus partner ei tunne võib-olla piisavalt turgu ja kliente," otsis Noop konkurendi tegemist kommenteerides hoolega sõnu. Noobi kinnitusel on nad Raini pakutava teenusega rahul.
    AA-Veotellimiskeskuse juhataja Priit Rooba sõnul tunnevad nad Lõuna-Eesti turgu piisavalt hästi. "Meie oleme see firma, kes veab poole ETK kaubast laiali üle Lõuna-Eesti," rääkis Rooba. "Meie suureks kliendiks on ka Tartu Õlletehas - veame nende toodangut laiali Tallinnas."
    ASis Rain töötab 134 inimest. Ettevõttele kuulub Tartus Kauburi kaubamaja ning äärelinnas komplekteerimisladu, samuti rendib Rain suurt pinda kaubanduskeskuses Sõrbrakeskus. Raini ainuomanik on Toomas Raud.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA turuindeksid lõpetasid nädala korraliku tõusuga
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Parima juhi nominent Annika Arras: ma olen täiega hea, isegi liiga hea
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Euroopa tipp-poliitikute plaan teeb Eesti töösturitele karuteene
Veelgi ühetaolisem Euroopa ühisturg ei lahenda Eesti-suguste väikeriikide probleeme, ütles intervjuus Äripäevale rahandusministeeriumi välissuhete nõunik Märten Ross.
Veelgi ühetaolisem Euroopa ühisturg ei lahenda Eesti-suguste väikeriikide probleeme, ütles intervjuus Äripäevale rahandusministeeriumi välissuhete nõunik Märten Ross.
Eesti 200 oli järjekindlalt Boltile kahjumliku direktiivi vastu
Eesti 200 on järjekindlalt olnud vastu platvormide direktiivi vastuvõtmisele, mis on Eesti tehnoloogiahiiu Bolti jaoks ebasoodne.
Eesti 200 on järjekindlalt olnud vastu platvormide direktiivi vastuvõtmisele, mis on Eesti tehnoloogiahiiu Bolti jaoks ebasoodne.