Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Itaalia edasimüüjad eelistavad Fordi
Automotive News Europe andmetel hääletasid Itaalia automüüjad Ford Motori parimaks autotootjaks, kellega äri teha.
Tulemus on Fordile tasu seitsmeaastase diilerite võrgu restruktureerimise eest. "Põhimõte, omada senisest vähem, kuid tugevamaid edasimüüjaid, on end õigustanud," ütles Ford Italia juhatuse esimees Massimo Pasanisi.
Ford võitis üldise rahulolu DealerSTATi kategooria uuringus, kus saadi tagasisidet 1025 edasimüüjalt ehk ligi 30 protsendilt Itaalia automüüjatelt.
Kui Ford alustas oma restruktureerimise kampaaniat 1999. aastal, vähendati pidevalt edasimüüjate arvu, mis tänaseks on 119 algusaastate 250 vastu. Need edasimüüjad, kes alles jäid, said endale suurema territooriumi.
DealerSTATi uuringu korraldas jaanuari ja mai vahel Itaalia turu-uuringute firma Quintegia. Eelmisel kahel aastal võitis sama uuringu Porsche. Sel aastal taganes sportautode tootja 5. kohale.
Ford võitis uuringu Chevrolet' ja BMW ees, kes jagasid teist kohta.
Eelmisel aastal oli tänavune võitja alles kaheksas. Suurim tõusja oli aga Chevrolet, kes liikus mulluselt 16. kohalt teiseks.
Uurimuses kasutati reitingusüsteemi ühest (täiesti mitterahuldav) kuni viieni (täiesti rahul). Kokku uuriti 35 automarki.