Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ökonoomsuse ökonoomsus

    Dacia Logani müük on Eestis seni suhteliselt edukas olnud. Muidugi jääb küsimus, kas just nii edukas, kui maaletoojad ise ootasid. Millegipärast kipun arvama, et plaan oli algselt suurem, kui tegelik müük on.
    Daciatega kauplejatele peaks andma uut hoogu diiselmootori valikusse lülitamine. Välimuselt ega sisult midagi muutunud ei ole. Välimus on endiselt hall ja kiretu, mõningad aastad praegustest trendidest maas olev kandilise olemisega idabloki disain.
    Ta pole küll otseselt inetu, kuid liikluses kaob ülejäänud massi ära. Iseenesest on ju tegu Renault' omanduses oleva margiga, mis peaks tähendama väheke värvikamat olekut, kuid kahjuks see pole nii.
    Sisu jätab oma välimuselt sama mulje kui välimuski - ehk ei jäta mingit muljet. Küll on kõik vajalik olemas ja täiesti praktiliselt paigutatud.
    Kõik nupud kangid on seal, kus peavad, ja millestki ausalt öeldes puudust küll tundma ei pidanud. Ruumi on istujatel nii ees kui ka taga.
    Neljakesi sai pikemat otsa täiesti lahedalt sõita ja kedagi pärast kohalejõudmist konserviavajaga autost välja urgitsema ei pidanud.
    Dacia küljes olevat hinnasilti vaadates ootasin, et viimistlusmaterjalid ja armatuuriplastik oleks kileõhukesed. Üllatus-üllatus, tegelikkus oli hoopis teine ja positiivsem. Nimelt on armatuuris kasutatud täiesti asjalikku jämedat plastikut.
    Kui nüüd enamik küsib, et mis plastikus positiivset on, see hakkab ju nagisema, siis olgem ausad, selle raha eest ei ole võimalik uuele autole pehme kattega armatuurlauda ehitada. Sellesse ämbrisse on autotööstuse ajaloos piisavalt palju astutud, et on liialt interjööriga üle pingutatud ja see on siis ka auto hinnasildis kajastunud.
    Uus 1,5-liitrine turbodiisel on midagi millest peaks ülivõrdes rääkima.
    On niigi teada tuntud fakt, et Renault diiselmootorid on väga head, kuid ma pole juba ammu nii ökonoomse autoga sõitnud. Vahepeal tuli tahtmine näidikupaneelile koputada ja avaldada kahtlust, kas kütusepaagi näidik üldse töötab.
    Pika uhamise tagajärjel nägin, et vist ikka töötab, sest olenemata pikast läbitud teest, liikus näidik vaid paar millimeetrit. Nüüd tekib kindlasti küsimus: mille arvelt siis selline ökonoomsus? Tõele au andes - pole õrna aimugi.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Riik loob 50 miljoni euroga kaitsetööstuse fondi
Valitsus plaanib luua riikliku fondi, mis investeerib kaitsetööstusse raha otse ja erafondide kaudu. Praeguste ekspordigarantiide arvel suunatakse fondi 50 miljonit eurot.
Valitsus plaanib luua riikliku fondi, mis investeerib kaitsetööstusse raha otse ja erafondide kaudu. Praeguste ekspordigarantiide arvel suunatakse fondi 50 miljonit eurot.