Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Dive TeenindusTop: Lens Optika osutus parimaks

    Optikakaupluste klienditeenindus oli keskmisel tasemel: hinnatud teenindusaspektide koondtulemus oli 82%.
    Teiste valdkondadega võrreldes keskmisest nõrgemad tulemused olid teenindajate suhtlemis- ja käitumisoskustes ning kontakti lõpetamises.
    Teenindajad ei pööranud sageli klientidele piisavalt tähelepanu ning ka kontakti lõpetamine jättis soovida.
    Positiivsete aspektidena võib samas välja tuua väga head tulemused teeninduskoha ning teenindajate välimuse korrektsuse osas. Ka kliendi vajaduste määratlemine oli optikaettevõtetes keskmisest kõrgemal tasemel.
    Parima klienditeenindusega Lens Optika saavutas maksimumilähedase koondtulemuse: 98%. Paremusjärjestuselt teiseks jäi Eagle Vision ning kolmandaks Norman Optika.
    Testkliendid tundsid poode külastades huvi selliste päikeseprillide vastu, mis kaitseks ereda päikese eest hästi ka tundlikke silmi.
    Eesmärgiks oli lasta teenindajal võimalikult palju tooteid tutvustada ja võrrelda ning anda omapoolseid soovitusi prillide valikul.
    Kliendikontaktid erinesid palju selles, mil määral teenindajad kliendile tähelepanu pöörasid ning tema vajadusi välja selgitades sobivate päikeseprillide valikul aitasid.
    Paljudel külastustel tegelesid teenindajad kliendi vajaduste välja selgitamisega väga põhjalikult, uurides, milline raamikuju ja materjal ning klaasitoon võiks kõige paremini sobida.
    Samuti tunti huvi, kas prillid peaksid olema klassikalisemat või sportlikumat stiili ning kas neid kasutataks ka autoroolis.
    Aktiivsemad teenindajad tutvustasid firmasid ning päikeseprillide hetkemoodi, rääkisid erinevatest klaasitöötlustest ja käsitööna valminud raamidest ning näitasid isegi kataloogist, millised päikeseprillid peagi müügile tulevad.
    Ühes optikaäris sai lisaks teha ka katse, kuidas autoga sõites polaroidklaasid päikese eest kaitsevad.
    Vastukaaluks eelnevale võib negatiivse poole pealt välja tuua juhtumi, kus teenindaja kliendist välja tegemata nurga taga einestavale kolleegile seltsi pakkus ning kui klient soovis klaasi taga vitriinis olevaid prille lähemalt vaadata, keeras teenindaja kapi morni näoga lukust lahti ning kiirustas taas minema.
    Veelgi ebasõbralikum suhtumine sai osaks teises optikaettevõttes teenindajalt päikeseprille vaadata küsinud kliendile, kus müüja nähvas vastuseks: "Need on kallid!" Kui klient oma soovist seepeale siiski ei loobunud, võttis teenindaja tõrksalt leti alt välja valiku päikeseprille ning kinnitas imestunud kliendile, et leti alla need pärast ka jäävad ning välja ta neid panna ei kavatse.
    Ootamatu üllatus tabas ka klienti, kes leidis keset tööpäeva optikapoe ukselt sildi: "Pood suletud müüja haigestumise tõttu." Lisatud polnud ka viidet, kus asub lähim filiaal või millal esindus taas avatakse.
    Parima teenindusega Lens Optika eristus konkurentidest nii teeninduskoha ja teenindajate välimuse korrektsuse kui ka testklientidele osaks saanud teeninduskogemuse poolest.
    Lens Optika esindustes olid tooted paigutatud korrektselt, kõigil päikeseprillidel olid arusaadavad hinnasildid ning teenindajad kandsid nimesilte. Samuti väärib esiletõstmist klientidega kontakti loomine.
    Kõigil külastustel lõid teenindajad kliendiga teenindusvalmilt silmside, tervitasid ning pakkusid ise abi toodete tutvustamisel.
    Ka edasisel suhtlemisel näidati üles abivalmidust ja sõbralikkust, kuulati kliendi soove tähelepanelikult ning aidati neist lähtuvalt leida kliendile kõige sobivamad päikeseprillid.
    Maksimumhinde sai kõigil külastustel ka kontakti lõpetamine, millega kaasnes alati positiivne lõpusoov ("Kõike head", "Meeldivat päeva jätku" vms).
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
5 protsendi klubi idee tõi Martin Villigule Eduka Eesti võidu ja 10 000 eurot
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.