Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Prantsuse üritus teha väikeautost musklis sportlast - Peugeot 207 RC

    Mingi Prantsuse ajakiri valis selle aasta parimaks sportautoks Renault Megane'i sportversiooni ja kohe tema kannul oli 207 RC. See on tore uudis tootjatele, sest isegi vähem kui aasta vanune laps saab aru, kui "erapooletu" see valimine oli, sest neist autodest tagapool olid näiteks BMW M3 ja muud megasportlased, millele need kaks isegi lähedale ei saa. Ma valiks ka aasta õlleks mõne kodumaise toote, mitte Bud Lighti.
    Välimuses on prantslased natuke tavakerele juurde ponnistanud spoilerite näol, kuid mingeid nii suuri erinevusi pole, et see ahhetama paneks. Peugeot 207 nagu ta ikka on. Mitte sugugi kole auto, pigem vastupidi ja kerge spoilerdus on positiivselt mõjunud.
    Sisu on muutunud rohkem, kui välimus. Istmed on sügavad sportlased ja kaetud mõnusa seemisnahaga. Pedaalid ja käigukanginupp on saanud sportlikud katted. Ongi vist kõik muutustest. Igatahes pean ma istmeid kiitma hakkama. Asi selles, et nii sügavat ja madalat isteasendit ei paku ükski konkurentidest. Iste ise on ka oma olemuselt teistest peajagu üle. Lihtsalt, minu arvates on sportliku tunde tagamisel oluline istuda nii madalal kui võimalik, mis laseb ka tagumikul paremini auto käitumist lugeda. Sellega on prantslased naelapea pihta tabanud. Metalne käigukanginupp on küll ilus ja sportlik, kuid totaalselt ebapraktiline. Jahedal hommikul autosse istudes üritad paljakäsi võimalikult vähe käiku vahetada, sest nupp on nii külm, sellest haarata pole just kuigi mõnus. Tegelikult õige kah, hoia käed roolil ja pilk teel, mis sa ikka jahmerdad. Pagasiruum pole sportliku olemuse tõttu midagi kaotanud ja selle maht on ikka piisavalt suur Eiffeli torni mahutamiseks ja laadeava võimaldab ka Pariisi uhkuse sinna korraga sisse panna.
    Sõiduomadustelt on 207 üks parimaid omas klassis. Rool on konkreetne ja kiire ning jutustab piisavalt palju teel toimuvast. Juhtimise ja vedrustusega on kõik korras, kui emotsioone otsite. Niisama Tallinnas ringisõitmiseks on vedrustus ehk isegi liialt jäik. Kindlasti tasub see end rajal sajaga ära, kuid linnas tahaks ju ka tiirutada. Üks koht mis natuke soovida jättis oli mootor. 1,6 liitrine turbomootor on natuke jõuetu ja pöörete alumisest pooles täitsa toss.
    Esimese käiguga saab kohalt süstida vaid põhjapöörete lähedal olles. Selle peale lõikab sisse veojõukontroll, mis lükkab pöörded algusesse tagasi ja auto on ikka jõuetu. Võttes kontrolli maha, lähevad rehvid kiirelt gaasilisse olekusse.
    Mõistlikum oleks olnud panna küpsed konnakoivad käest, lõpetada tuvide tulistamine ja suurendada mootori töömahtu, pakkudes ka rohkem südikust mootori pöörete alumises otsas, ja kasvanud jõud ülaosas kulub alati marjaks ära.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Inteli aktsia odavnes pärast nõrga prognoosi avaldamist
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Uuring: Eesti ettevõtja muretseb ellujäämise pärast rohkem kui lätlane või leedukas
Eesti ettevõtted elavad endiselt Balti riikide suurima sisemajanduse koguprodukti languse meeleolus ja on majanduse aeglustumise kontekstis ellujäämisotsuste pärast rohkem mures kui naaberriigid, selgub SEB uuringust.
Eesti ettevõtted elavad endiselt Balti riikide suurima sisemajanduse koguprodukti languse meeleolus ja on majanduse aeglustumise kontekstis ellujäämisotsuste pärast rohkem mures kui naaberriigid, selgub SEB uuringust.
Bolti president: ametnikele valmis eelnõude saatmine on normaalne Bolt pelgab ärimudeli suurt muutust
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.