Head reklaamimõtted on enamasti lihtsad, aga lihtsusest suuruseni võib olla pikk samm.
Hea reklaam kasutab tuntud motiivi, tihti mõttestampigi, aga suudab näha ja vaatama panna uue nurga alt. Kui vaataja ütleb "Oo, see on huvitav mõte, aru sain!", on ta sõnumitoojaga ühes paadis.
Hansapank otsib inimest, kes suudab viltuse Pisa torni püsti upitada. Sõnum selge. Mõte klaar. Väljakutse võimas. Pilti, mida kannab kobe idee, oli teostada naeruväärselt lihtne. Tõmmati netist viltune Pisa torn ja lükati pildi peal püsti. Kõik tunnevad ära objekti, kõik teavad teemat. Kõik mõistavad sõnumit. Ehk mitte just suur reklaam, aga asjakohane.
Lati alt läbijooksev töökuulutus oleks kõnetanud lattide mahaajajaid. Lihtne ja nutikas idee püüab nutikat inimest, kes suudab oma ideid esitada sama lakooniliselt ja soliidselt.
Head reklaamimõtted on enamasti lihtsad, aga kõik lihtsamad mõtted pole head.
Autor: Peeter Sauter
Seotud lood
Tööstuslikud tõstuksed on paljude ettevõtete igapäevaelu lahutamatuks osaks, tagades kaupade sujuva liikumise. Tõstuksed, nagu kõik töötavad ja liikuvad seadmed, vajavad töökindluse tagamiseks pidevat hooldamist.