Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Parim teenindus Stockmanni toiduosakonnas

    Testkliendid käitusid kauplusi külastades tavaklientidena, tehes oma igapäevaseid sisseoste. Toidukaupu valides küsiti teenindajatelt küsimusi pakendatud salatite kohta. Kassas ostu eest tasudes jälgiti kassiiri käitumis- ning suhtlemisoskusi. Telefoni- ja meiliteeninduse hindamisel tunti huvi salatite ja lihatoodete tellimise ning transporditeenuse olemasolu vastu.
    Toidukaupluste vahetu külastuse keskmine koondtulemus - 72% - on teiste sektoritega võrreldes madalam. Telefoniteeninduse koondtulemus oli vahetust külastusest veidi kõrgem (75%) ning e-teeninduse tase osutus juba väga nõrgaks. Ligi pooled e-kirja teel saadetud päringud jäid vastuseta, kusjuures kaks kaupluseketti ei vastanud mitte ühelegi neile saadetud infopäringule.
    Toidukaupluste klienditeenindustaset vahetul külastusel hindasime Dive TeenindusTopi raames ka kaks aastat tagasi, augustis 2006. Nagu sel aastalgi osutus siis võitjaks Stockmann Delikatess.
    Võrreldes kahe aasta taguse ajaga on toidukaupluste klienditeenindus jäänud samale tasemele. Paranenud on teeninduskohtade välisilme, samas on oluliselt halvenenud kontakti lõpetamise osa.
    Enam kui 4/5 teeninduskontaktidest lõppesid ilma igasuguse hüvastijätuta - teenindaja kas hakkas kohe järgmise kliendiga tegelema, pöördus tagasi teiste tööülesannete juurde või keeras lihtsalt kliendile selja ja jalutas minema. Soovida jätsid ka tervitamine, mida tehti vaid pooltel külastustel, ning teenindajate sõbralikkus ja abivalmidus, vajaduste väljaselgitamine ja toodete tundmine. Ligi kolmandikul juhtudest ei suutnud teenindajad anda tooteid puudutavatele küsimustele asjatundlikke vastuseid. Mitmetel juhtudel oli müügisaalis teenindajaid kas väga raske leida või polnud neid seal üldse.
    Ühel külastusel ütles teenindaja kliendile, et kaupluses müügil olevad salatid ei ole eriti head, ning teisel juhul soovitas otsida huvipakkuvat salatit aegunud kauba hulgast. Esines ka külastusi, kus saaliteenindaja ei mõistnud klienti keeleprobleemi tõttu ning kassateenindaja ei lausunud kogu teenindusprotsessi jooksul mitte ühtegi sõna.
    Telefoniteenindusel oli probleeme nii kõne avamisega kui ka lõpetamisega. Mitmel juhul ütles kõnele vastav teenindaja vaid "halloo". Kui teenindaja ei osanud kliendi päringule vastust anda, teatas ta lihtsalt, et tema ei tea midagi, ning katkestas kiiresti kõne.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Inteli aktsia odavnes pärast nõrga prognoosi avaldamist
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Uuring: Eesti ettevõtja muretseb ellujäämise pärast rohkem kui lätlane või leedukas
Eesti ettevõtted elavad endiselt Balti riikide suurima sisemajanduse koguprodukti languse meeleolus ja on majanduse aeglustumise kontekstis ellujäämisotsuste pärast rohkem mures kui naaberriigid, selgub SEB uuringust.
Eesti ettevõtted elavad endiselt Balti riikide suurima sisemajanduse koguprodukti languse meeleolus ja on majanduse aeglustumise kontekstis ellujäämisotsuste pärast rohkem mures kui naaberriigid, selgub SEB uuringust.
Bolti president: ametnikele valmis eelnõude saatmine on normaalne Bolt pelgab ärimudeli suurt muutust
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.