ÄP 5 aastat tagasi: Päevaleht toob täna turule roosa Ärilehe

ÄP 02. september 2009, 00:00

Eesti Päevalehe peadirektor Aavo Kokk selgitas Äripäevale antud intervjuus, et Ärilehega turule tulemise üks eesmärk oli raha teenida, teiseks on see osa lehe loomulikust arengust.

"Ükskõik millist turgu uurida, on alati nii, et kui ühed ostavad üht toodet, siis teised ostavad justkui kiusu pärast teist. Klassikaline polarisatsiooni näide on Coca-Cola ja Pepsi. Ja see teine koht oli siiani Eestis tühi," rääkis Kokk. Kokk tõi välja ka uue lehe sisukreedo: "Me lihtsalt ei eelda, et ärimees on pätt, nagu seda Äripäevaga on aeg-ajalt juhtunud."

Hetkeseis: Ärileht püsib turul, kuid otsustajate seas on lugejaid ligi kuus korda vähem kui Äripäeval.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    24. November 2011, 18:12
    Otsi:

    Ava täpsem otsing