Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Usu, mida räägid! Blairi kommunikatsioonijuht annab nõu

    "Kommunikeerud märksa paremini, kui sa ise tõepoolest usud sellesse, mida räägid," rõhutas üle 30 aasta Briti poliitilise kommunikatsiooni keskmes olnud David Hill reedesel MyConference'i kommunikatsioonikonverentsil "Tagasi pildile. Uus tulemine."
    Uueks tööparteiks saamisel oli Briti Tööparteil samas vaja ümber sõnastada brändi võtmeväärtused ja muuta poliitikaid, mitte põhimõtteid. "Ma ei näita teile slaide, vaid jutustan ühe loo, mis räägib sellest, mida teha, kui olete tõepoolest sattunud sellistesse raskustesse, nagu Tööpartei aastate eest sattus," sõnas Hill.
    1994. aastal Tööpartei juhiks valitud Tony Blair mõistis, et peab edu saavutamiseks väga kiiresti edasi liikuma, põhjendas Hill traditsioone hindava ühiskonna mõistes karme ja julgeid valikuid. "Inimesed ei armastanud (enam - toim) sellist Tööparteid, milline see partei oli 30 aasta eest," lisas ta.
    Olulisemad sammud, mis Tööpartei Hilli sõnul isolatsioonist välja tõid, olid erakonna demokratiseerimine, eneseusu suurendamine ja valijate veenmine, et just Tööpartei suudab nende elu paremaks muuta.
    Valijad tuli uskuma panna. Selleks, et inimesi veenda, pidi Tööpartei vahetama keelt, milles valijatega suhtles. Blair pidi panema inimesed uskuma, et tal on piisavalt jõudu peaministri ametis edukalt hakkama saada, rääkis Hill.
    Väga palju tuli muuta ka suhtumist. Näiteks olid meditsiiniteenused Inglismaal liiga bürokraatlikud ja nii seati eesmärgiks meditsiin tarbijasõbralikumaks muuta. Ühtlasi tuli läbi mõelda nii strateegia kui ka sõnumid, mis vajasid tõhusat sihtrühmadeni toimetamist.
    Leiboristide jõuline taastulemine tagas neile võidu 1997. aasta valimistel. Nad olid justkui Manchester United oma parimatel hetkedel - neid oli põnev jälgida, nad mõjusid heidutavalt vastastele ning näis, et miski ei suudaks neis peatada.
    Leiboristlik Partei ehk Tööpartei on vasaktsentristlik Briti partei, mis asutati 1900. aastal.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Olavi Lepp: juht töötab hea tuju nimel
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
5 protsendi klubi idee tõi Martin Villigule Eduka Eesti võidu ja 10 000 eurot
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.