Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tallinna Kaubamaja kasvatas müügitulu
Tallinna Kaubamaja kontserni 2011. aasta I poolaasta konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 206,2 miljonit eurot, mis on 4,6% rohkem kui mullu samal ajal.
“Teine kvartal läks kontsernis tervikuna hästi ja saavutatud tulemused vastasid ootustele. Järk-järgult on kasvanud müügitulu ning taas on hakanud suurenema ka tarbijate ostumahud – seda oli hästi näha eelmise kvartali teises pooles,“ lausus Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Kindlasti on siin oma roll mängida edukalt õnnestunud müügikampaaniatel ja ilusal suveilmal, kuid eks kosuv majandus süstib inimestesse ka rohkem kindlustunnet ja paneb ostma.“ Raul Puusepa sõnul oli üle pika aja kontserni Kaubamajade segmendis käibekasvu näitaja suurem kui Selveri ketil. „Kaubamaja selle hooaja kevad-suvise moekollektsiooni sisseost oli väga õnnestunud ja sai klientide poolt hea vastuvõtu. Näiteks püsiklientide Ostuööl ületati käibes eelmise aasta taset 17%. Meie jaoks on väga positiivne märk see, et tarbijatel on toidu- ja esmatarbekauba kõrval hakanud rohkem tähelepanu jaguma kestvuskaupadele. Ei saa mainimata jätta ka seda, et kõvasti on kosuma hakanud samuti automüük.“