Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Walmarti uus mainekujundus keskendub naistele
Ühendriikide suurima supermarketite keti Wal-Marti uus mainekujundus hakkab rõhutama ettevõtte soovi julgustada naisi olema ettevõtlikumad ja suurendada nende majanduslikku mõjujõudu, vahendab uudisteagentuur Reuters.
Osana kavas olevast strateegiast plaanib Walmart Stores suurendada tarnealast koostööd ettevõtetega, millel on naisomanikud. Eelmisel aastal kulutas Walmart sarnasele koostööle USA-s ligikaudu 2,5 miljardit dollarit, kuid nüüd plaanib seda summat kahekordistada, panustades iga-aastaselt 5 miljardit kuni 2016. aastani.
Ühtlasi on kavas kanda ka 400 000 madala sissetulekuga perest pärit naise hariduskulud, jagades välja 100 miljoni dollari ulatuses stipendiume.
Antud käiku võib seostada firma püüdega oma head nime taastada, sest alles juunis väljus ettevõtte võitjana suurest kohtuasjast, milles teda süüdistati oma naistöötajate soolises diskrimineerimises.
Walmart annab tööd ligikaudu 2,1 miljonile inimesele üle kogu maailma, kellest rohkem kui pooled on naised.
Autor: Maarja-Liis Mitri