Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lindströmi juht: mäleta kliendi silmavärvi
Et kliendiga kontakt saada, tuleb talle otsa vaadata ja jätta meelde tema silmavärv, rääkis Lindström OÜ tegevjuht Rain Vääna tänasel Best Marketingi korraldatud Eesti esimesel B2B konverentsil.
Pärast kontakti loomist tuleks Vääna sõnul rääkida oma tootest üks ilus lugu ja kasutada seejuures emotsioone. „Miks peaks ütlema ei inimesele, kes usub ja teab oma eeliseid ning lisab emotsiooni,“ põhjendas Vääna.
Tallinna Lennujaama juhatuse liige Erik Sakkov tunnistas, et kohutavalt keeruline on saada lennufirmat Tallinnasse lendama. Samas jätkab firma uute klientide leidmise nimel järjepidevat tööd.
Üks strateegia, mida lennujaam kasutab, on kliendi eest töötamine. „Me projekteerime kliendile tema äriplaani ja suudame talle välja käia kõik isegi kuni lennupiletini. Meie esimene väike võit on see, kui ta küsib midagi lisaks,“ rääkis Sakkov. „Seda tuleb teha katkematult, kuni ükskord saadab klient su pikalt või hakkab kaasa mõtlema ja uusi lahendusi küsima.“
Sakkov soovitab hoida kliendiga elus dialoogi. Kui oled enda poolt kõik korralikult teinud, on võimalik hiljem dialoogi ellu äratada, soovitas ta. Lisaks tasub tema hinnangul omada firmades liitlasi, kellelt saab vajalikul hetkel infot koguda.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.