Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Saabi pankrotipesa müügis nagu siga kotis
Saab Automobile'i pankrotipesa ümber tiirleb kuus-seitse huvilist, kuigi siiani on selgusetu, mida pankrotipesa lõppude lõpuks sisaldab, kirjutab Kauppalehti.
Suur küsimärk on näiteks Saab Automobile'i endine omanik General Motors, kes on keeldunud müümast enda omanduses olevaid Saabi litsentse. Saabi kaubamärk ei kuulu samuti vaid Saab Automobile'ile, see on tema omanduses koos börsifirmaga Saab ja Scania.
Rootsi majanduslehe Dagens Industri teatel ei ole pankrotihaldurid ametlikku loetelu pankrotipesa vara kohta avaldanud, kena vara selgitamine alles käib. Ostupakkumised tuleb sellest hoolimata teha veebruari-märtsi vahetusel.
Kõige järgi otsustades tahetakse pankrotipesa müüa pigem tervikuna kui osadena, kirjutab Kauppalehti.
Pankrotipesale on meedia teatel tehtud kaks esialgset pakkumist. Üks neist on väidetavalt Hiina Youngman ja ka teine ettevõte on pärit Aasiast.
Veel on üks huviline Türgi investeerimisfirma Brightwell Holdings, kes uuris Saabi pankrotipesa koos endise omaniku ja tegevjuhi Victor Mulleriga.
Pankrotis Saab Automobile varade väärtus on vähem kui kolmandiku kõikidest võlgadest ning ainult mõned eelisõigusega laenuandjad saavad oma raha tagasi, ütlesid ettevõtte pankrotihaldurid.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.