Saab Automobile'i pankrotipesa ümber tiirleb kuus-seitse huvilist, kuigi siiani on selgusetu, mida pankrotipesa lõppude lõpuks sisaldab, kirjutab Kauppalehti.
Suur küsimärk on näiteks Saab Automobile'i endine omanik General Motors, kes on keeldunud müümast enda omanduses olevaid Saabi litsentse. Saabi kaubamärk ei kuulu samuti vaid Saab Automobile'ile, see on tema omanduses koos börsifirmaga Saab ja Scania.
Rootsi majanduslehe Dagens Industri teatel ei ole pankrotihaldurid ametlikku loetelu pankrotipesa vara kohta avaldanud, kena vara selgitamine alles käib. Ostupakkumised tuleb sellest hoolimata teha veebruari-märtsi vahetusel.
Kõige järgi otsustades tahetakse pankrotipesa müüa pigem tervikuna kui osadena, kirjutab Kauppalehti.
Pankrotipesale on meedia teatel tehtud kaks esialgset pakkumist. Üks neist on väidetavalt Hiina Youngman ja ka teine ettevõte on pärit Aasiast.
Veel on üks huviline Türgi investeerimisfirma Brightwell Holdings, kes uuris Saabi pankrotipesa koos endise omaniku ja tegevjuhi Victor Mulleriga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!