Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Alma Media kasum kukkus paberlehtede arvelt 50%
Alma Media teatas, et meediaettevõtte ärikasum ilma ühekordsete kuludeta on aastaga langenud 54,8%, 2,5 miljonile eurole. Kukkumine on toimunud suuresti pabermeedia arvelt.
Trükimeedia reklaamitulud on mullu esimese kvartaliga langenud 16,9 miljonile eurole ehk 11%. Samal aja tõusis online müük 23,8 miljoni euroni, mida on 11% rohkem kui läinud aastal.
Esimeses kvartalis teeniti kasumit 2,2 miljonit eurot, mida on mulluse 4,1 miljoniga võrreldes 47% vähem. Alma Media kasum aktsia kohta on langenud 0,02 eurole, mida on enam kui 54% vähem kui mullu. Ka kulumieelne kasum EBITDA kukkus 2013. aasta esimese kvartaliga võrreldes 14,7%, 6,8 miljonile eurole.
Ettevõtte juht Kai Telanne ütles, et ajalehtede reklaamimüügi languse juured on Soome majanduslanguses. Lisaks üldise ostujõu ja nõudluse langemisele pärsib tema sõnul reklaamimüüki üha enam ka digitaliseermine, kuna ettevõtted investeerivad aina rohkem e-kaubandusse ja veebiturundusse. „Trükimeedia langus on veelgi kiirendanud Alma Media jõupingutusi ja tulevikuinvesteeringuid digitaalmeediasse,“ toonitas Telanne ametlikus teadaandes.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.