Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Veebipoodide esimesed korralikud tulemused
Cherry juhatuse liikmed Andres Susi, Priit Tomp ja Allan Martinson suutsid oma juhitava ettevõttega kolmes Balti riigis kokku müüa 22 miljoni euro eest.Foto: Andres Haabu
Esmakordselt uuris Äripäev, kui palju suudavad jaekauplused ja ka ainult veebipoed müügitulu teenida internetis. Ülekaalukalt edukaimad on reisipiletite müüjad.
Eesti lipulaev Tallink Grupp müüs 2013. aastal online-kanalites reisiteenuseid kogukäibes 118 miljoni euro eest. Online-kanalid on järjest populaarsemad ja Tallink pöörab nende arendusele suurt tähelepanu, rõhutas ettevõte.
Eesti tuntuima voucherite müüja cherry.ee omanikeringi kuuluv Allan Martinson kommenteeris, et Cherry grupi kogu klientidelt teenitud raha Balti riikides oli 2013. aasta seisuga 22,4 miljonit eurot. Eesti müük sellest oli 7 miljonit eurot.
Loe
Äripäeva teemaveebist Kaubandus.ee, kui palju teevad Eesti suuremad veebikaubamajad käivet ning kuidas nad seda kommenteerivad.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.