Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vedaja: probleem pole Läti, vaid päevaraha

    Mitte Lätist kütuse toomine, vaid päevarahadena palga maksmine on transpordisektori suur probleem, leiab autovedaja.

    Transpordifirma Stonewolf OÜ juhataja ja autoettevõtete Liidu juhatuse liige Andrus Laul ütles Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et jääb eriarvamusele selles, et kedagi palgatakse Lätist kütust tooma.

    Kütuseturu aastakonverents 2018

    "Kuidas aktsiisitõusude taustal ellu jääda?"

    Tallink Spa & Conference Hotel 

    - Milline on kütuseturu hetkeseis?

    - Kuidas on muutunud tankimisharjumused pärast aktsiisitõusu?

    - Kuidas autovedajad optimeerivad oma kulusid?

    - Milline on aktsiisitõusude mõju kogu tarneahelale?

    - Kui palju aitavad säästa alternatiivsed kütused?

    - Milline on Eestis aktsiisipoliitika tulevik?

    Tutvu konverentsi programmiga siin.

    Circle K peadirektor Kai Realo ütles eelmisel nädalal, et "on teada transpordiettevõtteid, kuhu on tööle võetud eraldi tankija, kes sõidab kord nädalas ühe veokiga Lätti, et tuua teistele veokitele kütust".
    "Lätis on kütuseliiter kümnendiku võrra odavam ja kui üks veokipaak mahutab 1500 liitrit, siis ei tohiks eraldi kellegi palkamine ja Lätis käimine end õigustada, kui, siis ehk lõunaosariikides," lausus Laul.
    "Meie arvutuste järgi on kütusekulu kolmandik teenuse omahinnast ja palgakulu teine kolmandik. Kui sa kütusekulust kümnendiku maha saad, annaks see üldkokkuhoidu 3%, mis pole suur. Valdav probleem on ikka palgamaksud. Just riigisisestel vedudel."
    Laulu sõnul näitavad konkurentide avalikud töötasu andmed, mis näiteks ka Äripäeva TOPides kättesaadavad, teistsuguseid numbreid, kui turul autojuhid palka soovivad.
    "Vahe ei ole protsentides, vaid kordades," rääkis Laul. "Arvan, et palju on päevaraha maksmist kandunud edasi Eesti-sisestele vedudele. Makstakse lõviosas päevarahana ja tihti ei saa autojuht arugi, mismoodi raha arvele tuleb. Päevaraha ei pea deklareerima, seetõttu ongi see üks suur perifeeria."
    Laulu sõnul on nad koos erialaliitudega aktiivselt maksuametiga ses küsimuses suhelnud juba pea viis aastat. 
    "Töövõite ette näidata kahjuks pole. Meie nägemus maksukahjust erineb maksuameti nägemusest kümnetes kordades," rääkis ta.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.