Äripäev • 26. juuli 2018
Jaga lugu:
Börsiuudised
Ainult tellijale

Spotify ei suutnud üllatada

Spotify maksvate kasutajate hulk kasvas teises kvartalis mullusega võrreldes 40 protsenti, olles analüütikute ootustega suuresti kooskõlas. Suurenes ka kahjum.

Kui Spotify hiljuti börsidebüüdi tegi, anti selgelt mõista, et siht ei ole mitte suurem kasum vaid rohkem kasutajaid ja käivet. Teises kvartalis lisandus muusikateenusele 8 miljonit maksvat kasutajat, tõstes nende koguarvu 83 miljonini. Maksvatelt kasutajatelt tuleb Rootsi ettevõttele ligi 90 protsenti käibest. Koos tasuta versiooniga tõusis üldine kasutajate arv 180 miljoni inimeseni.

Kaks korda aastas toimuv reklaamikampaania aitas kvartalis maksvaid kasutajaid juurde saada, kuid koos sellega kukkus ka keskmine käive kasutaja kohta 12 protsendi võrra, 4,89 euroni.

Spotify kahjum süvenes teises kvartalis 394 miljoni euroni, võrreldes 188 miljoni euroga aasta tagasi. Kulude hulka läks ka aprillis toimunud IPOle kulunud 30 miljonit eurot.

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt