„Saab selle vana grilligagi hakkama“ – Suessi äparduse mõju tunneb veel pikalt
Ever Giveni kaubalaeva kinnikiilumine tiheda liiklusega Suessi kanalis annab ennast turul tunda veel kuude viisi, leiab Turu ülikooli professor Lauri Ojala.
Nädalaks kanalis liikluse sulgenud konteinerilaev on pannud ootele sadu teisi kaubalaevu, nende arv on erinevatel andmetel 370–450, kirjutab Helsingin Sanomat.
Taiwani Evergreen Marine'i opereeritav laev Ever Given, mis on pea nädala Suessi kanalis kinni hoidnud head osa maailma merelaevandusest, võib lähiajal siiski kanali vabastada.
Eesti ettevõtted on koroonapandeemiast tingitud konteinerite hinnatõusu tõttu oma kauba endiselt Hiinasse soodsamat vedu ootama jätnud, märkis logistikafirma CF&S Estonia juht Tiit Arus. Suurt lootust hinnalanguseks lähiajal ei paista.
Eestis visatakse ära 51% katkistest töörõivastest, millest 30% jõuab prügilatesse, paljastab Norstati uuring. Lindström aga parandab ja digitaliseerib töörõivaid, vähendades jäätmete hulka ja suurendades tööstuste efektiivsust.