Järgmisel aastal müügile jõudev elektriline väikeauto Renault 5 saab lõbusad sõiduomadused, lubavad autofirma juhtivtöötajad.

- Renault 5 ideeauto 2021. aasta Müncheni autonäitusel. Taustal paistavad klassi võrra suurem elektriauto Renault Megane E-Tech ning aastakümnete eest toodetud pisikesed luukpärad, mis kandsid samuti nime Renault 5.
- Foto: Renault
Sepistatava mudeli tutvustamiseks korraldatud veebikohtumine, millel Äripäev osales, kujunes üksjagu tagasilla-keskseks. Seda seepärast, et sõltumatu tagavedrustus mängib ajakirjanikega vestelnud Renault' juhtivtöötajate juttu mööda 5-le lustakate sõiduomaduste andmisel suurt rolli.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Prantsuse autotootjal on potentsiaali olla Euroopa elektriautode revolutsioonis võitjate seas – ennast on näidatud heast tehnilisest küljest ning uue strateegiaga on liigutud ka suurema kasumlikkuse suunas.
Prantsuse autod on siiamaani võitnud kliente pigem hinna, disaini ning lihtsalt teistmoodi olekuga. Elektripööre näikse aga tõstvat Renault’ ka kvaliteedi ja muude omaduste poolest (seni) ihaldusväärsematest brändidest kõrgemale.
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?