Järgmisel aastal müügile jõudev elektriline väikeauto Renault 5 saab lõbusad sõiduomadused, lubavad autofirma juhtivtöötajad.

- Renault 5 ideeauto 2021. aasta Müncheni autonäitusel. Taustal paistavad klassi võrra suurem elektriauto Renault Megane E-Tech ning aastakümnete eest toodetud pisikesed luukpärad, mis kandsid samuti nime Renault 5.
- Foto: Renault
Sepistatava mudeli tutvustamiseks korraldatud veebikohtumine, millel Äripäev osales, kujunes üksjagu tagasilla-keskseks. Seda seepärast, et sõltumatu tagavedrustus mängib ajakirjanikega vestelnud Renault' juhtivtöötajate juttu mööda 5-le lustakate sõiduomaduste andmisel suurt rolli.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Prantsuse autotootjal on potentsiaali olla Euroopa elektriautode revolutsioonis võitjate seas – ennast on näidatud heast tehnilisest küljest ning uue strateegiaga on liigutud ka suurema kasumlikkuse suunas.
Prantsuse autod on siiamaani võitnud kliente pigem hinna, disaini ning lihtsalt teistmoodi olekuga. Elektripööre näikse aga tõstvat Renault’ ka kvaliteedi ja muude omaduste poolest (seni) ihaldusväärsematest brändidest kõrgemale.
Rääkides raskestööstuse tulevikust Eestis, ei saa mööda vaadata Stako Diler OÜ-st. See Kohtla-Järvel tegutsev ettevõte on aastate jooksul kasvanud üheks juhtivaks tööstusseadmete tootjaks puidutööstusele, kaevandussektorile, sadamatele ja üha enam ka taastuvenergia sektorile. Tänu järjepidevatele investeeringutele ja nutikale strateegiale on ettevõte muutunud oluliseks tegijaks nii koduturul kui ka rahvusvahelisel areenil.