Renault 5 ideeauto 2021. aasta Müncheni autonäitusel. Taustal paistavad klassi võrra suurem elektriauto Renault Megane E-Tech ning aastakümnete eest toodetud pisikesed luukpärad, mis kandsid samuti nime Renault 5.
Foto: Renault
Sepistatava mudeli tutvustamiseks korraldatud veebikohtumine, millel Äripäev osales, kujunes üksjagu tagasilla-keskseks. Seda seepärast, et sõltumatu tagavedrustus mängib ajakirjanikega vestelnud Renault' juhtivtöötajate juttu mööda 5-le lustakate sõiduomaduste andmisel suurt rolli.
Prantsuse autotootjal on potentsiaali olla Euroopa elektriautode revolutsioonis võitjate seas – ennast on näidatud heast tehnilisest küljest ning uue strateegiaga on liigutud ka suurema kasumlikkuse suunas.
Prantsuse autod on siiamaani võitnud kliente pigem hinna, disaini ning lihtsalt teistmoodi olekuga. Elektripööre näikse aga tõstvat Renault’ ka kvaliteedi ja muude omaduste poolest (seni) ihaldusväärsematest brändidest kõrgemale.
Ettevõtted, kes soovivad teha kiireid ja andmepõhiseid otsuseid, saavad endale liitlase – Norstat Expressi. Norstati kiiruuringute platvorm avab ligipääsu enam kui 2 miljonile vastajale üle Euroopa, pakkudes võimalust koguda tarbijate tagasisidet loetud tundidega.