Tartu heakorratelefon aitab leevendada kitsaskohti

17. märts 2006, 15:22

Kaks aastat tagasi alustanud linna heakorratelefonile 1789 on tartlased helistanud kokku veidi üle 30 000 korral.

Enim on teatatud veevärgi, tänavavalgustuse, linna puhtuse, tänavate ja liikluse kitsaskohtadest, kuid kõne on saadud ka lifti kinni jäänud inimestelt ning ilmataadi peale pahaselt kodanikultki.

“Kõnesid on olnud igasuguseid, kuid siiski on enamik helistajaist andnud meile kasulikku teavet, mille edastame vastavatele asutustele-teenistustele, kes probleemiga edasi tegelevad,” selgitas Tartu Veevärgi dispetšerteenistuse juhataja Priit Põder. Igast teatest, selle edastamisest ja lahendusest jääb jälg logiraamatusse.

Kokkuvõte kaheaastasest tegutsemisest näitab, et linnavalitsuse ja Tartu Veevärgi algatusel sisseseatud heakorratelefon on oma olemasolu igati õigustanud.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing