Kantavate nutiseadmete Apple Watchi või Fitbiti vastu on huvi olnud oodatust leigem ning kasutajad ei oska neile rakendust leida, selgub uuest raportist.
- Apple Watchi müüginumbrid kukkusid kolmandas kvartalis aastases võrdluses enam kui 71%. Foto: epa
Uuringufirma eMarketer vähendas kantavate nutiseadmete müügiprognoose. Sellel aastal kasutab USAs kantavaid nutiseadmeid vähemalt ühe korra kuus 39,5 miljonit täiskasvanut. See on tunduvalt väiksem kui eelmine prognoos (63,7 miljonit inimest), teatas eMarketer teisipäeval.
See tähendab, et kantavate nutiseadmete kasutus kasvab 2016. aasta jooksul USAs vaid 24,7protsendi võrra. Varasem prognoos oli, et see kasvab 60 protsenti.
„Enne Apple Watchi turuletulekut domineerisid turgu treeningule suunatud seadmed. Tarbijaküsitlustest selgus, et peamine põhjus, miks inimesed neid seadmeid kasutavad, on tervise ja treeningu jälgimine,“ ütles eMarketeri analüütik Cathy Boyle.
„Lisaks sellele selgus küsitlustest, et inimesed on seadmete suhtes küllaltki hinnatundlikud. Nutikellad on keerulisemad ning neil on rohkem funktsioone, aga need on kallid ning inimesed ei tea täpselt, mida nendega peale hakata. Selle tõttu pole turg nii kiiresti tõusnud, nagu oodati,“ lisas Boyle.