PRFoodsi juhatuse liige Indrek KaselaFoto: Meeli Küttim
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uued ettevõtted kasvatasid PRFoodsi käivet
PRFoods teatas positiivsetest tulemustest nii juunikuu, kvartali kui kogu majandusaasta lõikes.
PRFoodsi tänavu juuni auditeerimata konsolideeritud käive kasvas tänu uute ettevõtete lisandumisele aastataguse ajaga võrreldes 58% ehk 2,6 miljoni euro võrra, 7,1 miljoni euroni. Võrreldav käive kahanes juunis 17,9% ehk 0,8 miljonit eurot.
Ettevõtte teise kvartali käive kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 73,1% ehk 9,5 miljoni euro võrra, 22,6 miljoni euroni. Võrreldav käive vähenes teises kvartalis 2 miljoni euro ehk 16,1% võrra. Enim, 118,6% võrra, suurenes käive teises kvartalis kala- ja kalafileetoodete grupis. Müügikogus kasvas teises kvartalis 3219 tonni ehk 113,6% võrra.
Ettevõte teatas, et John Ross Jr., Coln Valley ja Trio Tradingu omandamine on kasvatanud grupi käivet tänavu teises kvartalis 11,1 miljoni euro võrra ning toetab ettevõtte strateegiat rahvusvaheliselt kasvada ja kasumlikkust suurendada.
Võrreldes 2017. aasta teise kvartali pro forma käibega kahanes käive 6,7 miljoni euro võrra ehk 22,8%. 2017. aasta pro forma käibes on arvesse võetud kõigi grupi ettevõtete käive 2017. aasta teises kvartalis.
PRFoods teatas, et suurim käive tuli teises kvartalis Soome turult, kus käive ulatus 16 miljoni euroni, järgnesid Suurbritannia 3,2 miljoni, Eesti 1,2 miljoni, Läti 0,8 miljoni, Prantsusmaa 0,7 miljoni ja Kreeka 0,2 miljoni euroga. Ülejäänud käive 0,5 miljonit eurot moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.
PRFoodsi kogu majandusaasta (18 kuud) auditeerimata käive kasvas 119 miljoni euroni. Pro forma käive oli samal perioodil 155,1 miljonit eurot.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.