Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eestlaste ostuhullus on vaibunud
Hullud Päevad Stockmanni kaubamajasFoto: Raul Mee
Kuigi Hullud Päevad on endiselt populaarne kampaania Stockmanni kaubamajas, on kadunud see aeg, kui inimesed hullunult üksteist pikali jooksevad, et parimaid pakkumisi saada, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis Stockmann Eesti turundusjuht Mari Villem.
Samuti rääkis Villem, milliseid trende on ta märganud tarbijate käitumises nii sooduskampaaniate ajal kui ka üleüldiselt.
Hommikuprogrammis käis külas ka vabakutseline loovjuht Uku Nurk, kes andis nõu, kuidas saavad turundajad teha teatud tegevusi ilma loovagentuuride abita.
Saadet veavad Hando Sinisalu ja Kadri Põlendik.