Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ei müügikampaaniatele – ISKUs on nüüd püsivalt mõistlikud hinnad!
Põhjamaise kvaliteetmööbli tootja ja müüja ISKU teeb Eestis midagi enneolematut – alandab püsivalt hindu kuni 40%. Ja mida rohkem ostad, seda suuremat allahindlust saad. Püsivalt. Kogu aeg.
Lev Tolstoi on öelnud, et õnnelik on see, kes on õnnelik oma kodus.
Kodu, see on eriline ja imeline paik, mille sisustamine nõuab suurt hoolt ja armastust. Mööblit valida aga ei saa ummisjalu, joostes ühelt allahindluselt teisele, vaid ikka tasa ja targu.
Mõistlike hindade mõte ongi pakkuda kliendile kallimaid tooteid taskukohaste hindadega, ilma et ta peaks ootama sooduskampaaniat. „Inimese elu on läinud väga keeruliseks, sest ta peab kogu aeg ühelt kampaanialt teisele jooksma ja ostma asju õigel ajal,“ räägib Isku Baltics OÜ büroo- ja koolimööbli osakonna juhataja Riina Erkmaa. „Isku müügisalongist saab nüüd aasta ringi osta rahuliku südamega, kaalutlemata, millal tuleb allahindlus vooditele või söögilaudadele.“ Erkmaa lisab, et hinnad on nõnda soodsad, et allahindlusi enam ootama ei pea.
Nutikas on osta rohkem!
• kui ostusumma ületab 700 eurot, on lisaallahindlus 5%
• kui ostusumma ületab 1200 eurot, on lisaallahindlus 10%
• kui ostusumma ületab 2000 eurot, on lisaallahindlus 15%
• kui ostusumma ületab 10 000 eurot, on lisaallahindlus 20%
Isku Baltics OÜ IT- ja turunduskoordinaator Jan Lepamaa räägib, et kõige tähtsam on müüja suhtlus kliendiga, ent kõrget hinda nähes ei pruugi klient küsima tullagi ja lööb käega. Kuid kui hind on 30–40% soodsam, siis tekib julgus ja võib selguda, et professionaalse konsultatsiooni käigus saab klient veelgi parema lahenduse, kui ta oodata oskas. Uue müügistrateegia abil soovitakse kliendisuhtlus viia uuele tasemele, et läheneda igale kliendile personaalselt.
Ei hindadega trikitamisele!
Kas oled mõelnud sellele, et kui kaupleja teeb 60–80protsendilisi allahindlusi, siis on toodete tavahinnad kõvasti üle tegeliku kaubaväärtuse? Hindadega mängimine on paljudes valdkondades tavapärane, ka mööblitööstuses.
Et klient teaks, palju ta päriselt hinnast alla saab, märgib ISKU uute, soodsamate hindade kõrvale ka vanad hinnad. „Tulebki vana hind ja uus hind, sest inimene ju tahab ise protsendi välja arvutada, et palju see uus hind soodsam on,“ sõnab Lepamaa, lisades, et hinnad on mõistlikud püsivalt ja veel mõistlikum on osta korraga rohkem, sest nõnda saab suuremat allahindlust. „Näiteks kui sa tead, et sul on vaja osta kogu korteri või büroo sisustus, siis on mõistlik teha seda ühekorraga, sest nii on veelgi soodsam.“
Büroo- ja koolimööbli osakonna juhi sõnul ongi uute, mõistlike hindade puhul kõige tähtsam tõik, et kui ostad vähemalt 700 euro eest, saad lisaks niigi mõistlikele hindadele veel 5% allahindlust. Kui ostad vähemalt 1200 euro eest, saad 10% lisaallahindlust. Kui ostad vähemalt 2000 euro eest, siis saad juba 15% ja kui ostad endale terve büroo- või kodusisustuse näiteks 10 000 euro eest, saad mõistlikust hinnast veel 20% alla.
Püsivalt mõistlikud hinnad ja kampaaniarallist kõrvale astumine annab võimaluse soetada ISKU kallimaid tooteid taskukohasemate hindadega, sisustades kodu põhjamaise kvaliteetmööbliga. Sest kuni 40% soodustusega muutuvad just kõige kallimad ja nn kättesaamatumad tooted palju mõistlikumateks.
ISKU hinnamuutus algab 5. oktoobril ja kestab püsivalt. Tegu pole ühekordse kampaaniaga.