14. detsember 1995
Jaga lugu:

Kanal 2 otsustas loobuda IP Multimeedia teenustest

Taska sõnul pole Kanal 2 rahul IP Multimeediaga, kuna agentuur on müünud nendega kooskõlastamata teiste meediakanalite reklaamiaega kokku ligi nelja miljoni kroo-ni ulatuses.

Taska ütles, et kui IP Multimeedia Tallinn loodi, oli firma eesmärk müüa eelkõige Kanal 2 reklaamiaega.

«Meil oli IPga eksklusiivleping, mille kohaselt nemad müüvad meie reklaamiaega, teiste meediaesindajate rek-laamiaja müük võis toimuda ainult kooskõlastatult Kanal 2ga,» märkis Taska. «Kuna lepingut on rikutud ja IP Multimeedia töötajatel ei ole piisavalt aega pühenduda Kanal 2 reklaamiaja müümisele, peame hakkama looma oma reklaamiosakonda.»

Kanal 2 juhatuse esimehe ütlusel jääb Kanal 2 reklaamisissetulek käesoleval aastal alla kümne miljoni krooni, kuigi telekanalite vaadatavuse reitingute põhjal võiks tulemus olla tema sõnutsi märgatavalt parem.

«Eesti Televisioon on oma reklaamitulust rääkides öelnud välja numbri suurusjärgus 30 miljonit krooni, samal ajal on Kanal 2 vaadatavus prime-time'i ajal suurem kui ETV-l,» märkis Taska.

Taska ütles, et ta ei süüdista loodetust halvemates reklaamimüügitulemustes IP Multimeedia Tallinna osakonna töötajaid, vaid kogu firma struktuuri.

IP juhtkond otsustas kuu aega tagasi luua Baltimaades iseseisvate meediamüügiagentuuride asemel ühise katusorganisatsiooni, mille keskus asub Riias.

«IP otsus viia kõik Baltimaade agentuurid ühe katuse alla pärsib tunduvalt IP kohalike üksuste, eelkõige Eesti ja Leedu kontori arengut,» selgitas IP Multimeedia Tallinna endine tegevdirektor Monika Salu, kes lahkus ametist paar nädalat tagasi.

Katusorganisatsiooni moodustamine Lätis annab soodsa positsiooni Läti agentuurile. Eesti jaoks tähendab struktuurimuutus Salu ütlusel venivaid kooskõlastamisprotsesse ja kohaliku müügiosakonna staatust.

Salu märkis, et tõenäoliselt kaotab IP Multimeedia Tallinn, mis kuulus seni juhtivate meediamüügiagentuuride hulka Eestis, ümberstruktureerimise tõttu märkimisväärse osa oma turust Eestis.

«Selline struktuurimuutus ei ole soodne ka meie meediaesindajatest lepingupartneritele,» kinnitas Salu.

Ta ütles, et IP peakontori pealesunnitud ümberkorraldused oli põhjus, miks ta otsustas lahkuda IP Multimeedia Tallinna tegevdirektori kohalt.

Kanal 2 pretensiooni kohta, et IP Multimeedia Tallinn ei müünud Kanal 2 reklaamiaega piisavalt aktiivselt, ütles Salu, et kuna aasta alguses olid Kanal 2 reitingud tunduvalt madalamad kui praegu, siis ei võimaldanud see sõlmida piisavalt häid lepinguid.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas