• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    9.--11. oktoober 1991

    Pilt Eesti bensiinijaamades on jube. Järjekordade lõppu pole näha. Transpordiministeeriumi ökonomistid ennustavad, et kütuse hinnad võivad tõusta 5--10 korda. Veeteedeameti arvates lööb kütuse kallinemine Eesti merelaevanduse rahvusvahelisest konkurentsist välja.
    Nii auto-, raudtee- kui õhutranspordi juhid kinnitavad, et siiani tegutsesid need süsteemid üksnes N. Liidu rahade toetusel.
    1986. aastast alates on N. Liit müünud maailmaturul kulda 200 tonni enam, kui tootnud. N. Liit muutus maailma kullaturu kõigutajaks. Sellises olukorras peaks Eesti käituma sarnaselt Lätiga. Kuna Eestil pole N. Liidult enam midagi võtta, siis on õigem keelduda N. Liidu välisvõla maksmisest ja loobuda nõudmast Moskvalt oma osa impeeriumi kullast, vääriskividest ja muudest väärtustest.
    1927. aastal võttis Eesti Inglismaalt üle miljoni naela suuruse laenu, mille abil viis järgmisel aastal läbi rahareformi. Laenu katteks emiteeris Eesti võlakirju. Pärast Eesti taasiseseisvumist on huvi nende vastu Inglismaal kiirelt tõusnud. Inglased loodavad, et Eesti, kes on lubanud tagastada omandi õigusjärgsetele omanikele, peab meeles ka võlakirju ostnuid.
    Eesti teedel liigub 1500--2000 välismaise päritoluga autot. Vaid 10% neist on uued. Fordi ainuesindajaks saanud Belesta pakub nüüd turule läänes väga levinud, suure valikuga ja madalate hoolduskuludega autot, mis peaks ka Eesti turul populaarseks muutuma.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Loorits: kas läheme taastuvenergiale üle või maksame miljard eurot aastas?
Tänane olukord elektriturul ei ole mitte taastuvenergiale ülemineku, vaid taastuvenergiale mitte ülemineku tulemus, kirjutab Kaamos Energy juht Mihkel Loorits.
Tänane olukord elektriturul ei ole mitte taastuvenergiale ülemineku, vaid taastuvenergiale mitte ülemineku tulemus, kirjutab Kaamos Energy juht Mihkel Loorits.
Tarneahela probleemide tõttu jääb tänavu tootmata ligi 8 miljonit autot
Globaalsed autotootjad võivad tänavu kaotada tarneahelatega seotud probleemide tõttu 210 miljardit dollarit käibest, mida on kaks korda rohkem kui aasta alguses prognoositi, teatas konsultatsioonifirma Alixpartners.
Globaalsed autotootjad võivad tänavu kaotada tarneahelatega seotud probleemide tõttu 210 miljardit dollarit käibest, mida on kaks korda rohkem kui aasta alguses prognoositi, teatas konsultatsioonifirma Alixpartners.
Enefit Green võib täna avaldada uudise börsile mineku kohta
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Ruth Oltjer: börsilt raha küsida on minu jaoks liiga aeglane ja kohmakas
Tippjuht Ruth Oltjer kirjeldas Äriplaan 2022 konverentsil tagasivaatavalt, kuidas tema ettevõttele oli koroonakriisis prioriteediks Eesti riik. Ta ütles, et kriisi ajal oli tal riigiametitega suurepärane koostöökogemus, kuid mõned otsustamatud ametnikud on siiski tõrvatilgaks meepotis.
Tippjuht Ruth Oltjer kirjeldas Äriplaan 2022 konverentsil tagasivaatavalt, kuidas tema ettevõttele oli koroonakriisis prioriteediks Eesti riik. Ta ütles, et kriisi ajal oli tal riigiametitega suurepärane koostöökogemus, kuid mõned otsustamatud ametnikud on siiski tõrvatilgaks meepotis.