• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kliendikeskses büroos oodatakse klienti juba uksel

    Sissepääs teenindusbüroosse peab avanema maja esiküljelt, olema hästi nähtav ning kergelt juurdepääsetav.
    Ruumi sisenedes peab kliendil olema selge, kuidas käituda. Ideaalvariandis tullakse talle naeratades vastu (ta tunneb, et teda oodatakse) ja suunatakse õige inimese juurde. Järgmine soovitatav variant -- klient saab ruumi sisenedes ko-he seisva bürootöötaja poole pöörduda (võrdväärne positsioon). Kolmanda või-malusena pöördub klient istuva ametniku poole, kes on valmis just temaga suhtle-ma (loomulikult tunneb klient sellisel juhul ennast vähem oodatuna).
    Kliendi jaoks samastub otseselt temaga suhtlev bürootöötaja klientide teeninda-jaga (pabereid uuriv, arvutiga töötav jne kliendita teenindaja on tema jaoks firmakeskne teenindaja).
    Isegi siis, kui ruumi sisenedes kõige-pealt kontakteerutakse elektroonikaga, algab kliendile tähelepanu pööramine ja tema märkamine ikkagi kohtumisest teenindajaga. Inimesele on tähtis olla vähemalt märgatud, teretatud, saada
    esmane pilkkontakt jne. Elektroonika tuleks paigutada sisenevale kliendile nähtavale kohale ja selle kasutamine peaks olema üheselt arusaadav.
    Inimese otsib sisenedes loomuliku reakt-sioonina silmadega teist inimest. Näiteks kui uksel on silt «suletud», aga ruumis on näha töötajaid, siis kliendi jaoks on büroo ikkagi avatud. Samuti soovib ta pöörduda vaba teenindaja poole, kui eelnev info järjekorranumbritest, viitadest jne ei olnud domineerivam. Oma järjekorda oodates peab kliendil olema võimalus mugavalt istuda, st ta peab tundma ennast kaitstuna selja tagant -- ei mingit liikumist, uksi ega avatuid aknaid (kaetud aken ei mõju nii häirivalt). Tool peab olema mugav nii istumiseks kui püstitõusmiseks ja suletud nii seljatagant kui külgedelt.
    Lähtudes põhimõttest: kõik inimesed on kliendikeskses büroos oodatud, peab kliendil olema hea ülevaade järjekorrast, istudes peaks olema tegevust (tema ees laud infomaterjaliga, kus saab ka kirju-tada jne). Büroo peaks olema avar ja avatud, sest inimestel on alati huvitav jäl-gida teisi ja liikuvaid objekte. Pilku peak-sid püüdma «ilusad asjad» lilled, kunsti-teosed jne.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Enefit Connect kavatseb Harju Elektri tütarettevõttelt nõuda leppetrahvi
Tööstuskontserni Harju Elekter tütarettevõte Energo Veritas OÜ ütles üles Enefit Connect OÜga sõlmitud raamlepingud, Enefit Connect kavatseb nõuda kahjutasu.
Tööstuskontserni Harju Elekter tütarettevõte Energo Veritas OÜ ütles üles Enefit Connect OÜga sõlmitud raamlepingud, Enefit Connect kavatseb nõuda kahjutasu.
Mait Raava: tõhus juhtimisvahend, lühendiga TTK
Tasakaalus tulemuskaardist (TTK) on saanud juhtidele väga hea abivahend finantsmüoopiast vabanemiseks ja strateegiast suure pildi nägemiseks. TTK suurim väärtus on strateegiast hästi arusaadava tervikpildi loomine, mis võimaldab ettevõttes tuua kõik „ühele lehele“, kirjutab juhtimiskonsultant Mait Raava.
Tasakaalus tulemuskaardist (TTK) on saanud juhtidele väga hea abivahend finantsmüoopiast vabanemiseks ja strateegiast suure pildi nägemiseks. TTK suurim väärtus on strateegiast hästi arusaadava tervikpildi loomine, mis võimaldab ettevõttes tuua kõik „ühele lehele“, kirjutab juhtimiskonsultant Mait Raava.
Venemaal pole naftagaasiga muud teha kui tuli otsa panna
Venemaa Föderatsiooni naftaettevõtted peavad järsult suurendama kaasneva naftagaasi põletamist, ületades oluliselt riigis kehtestatud kehtestatud piirmäärasid, kirjutab Venemaa ärileht Kommersant.
Venemaa Föderatsiooni naftaettevõtted peavad järsult suurendama kaasneva naftagaasi põletamist, ületades oluliselt riigis kehtestatud kehtestatud piirmäärasid, kirjutab Venemaa ärileht Kommersant.
Emöke Sogenbits: aga nii pikka jamade rodu pole ma oma elus veel näinud!
"Kriisis on hea näha, et vahet pole, mis tööd teed, juhtidel on sarnased probleemid. Ma ei taha olla ebatsensuurne, aga kõige kõige hullem juhtimise juures on see, et mida kõrgemal kohal sa oled, seda hullem mhh-magnet sa oled," alustas Metallitööstuse Hanza Mechanics Balti klastri juht Emöke Sogenbits ettekannet Pärnu juhtimiskonverentsil.
"Kriisis on hea näha, et vahet pole, mis tööd teed, juhtidel on sarnased probleemid. Ma ei taha olla ebatsensuurne, aga kõige kõige hullem juhtimise juures on see, et mida kõrgemal kohal sa oled, seda hullem mhh-magnet sa oled," alustas Metallitööstuse Hanza Mechanics Balti klastri juht Emöke Sogenbits ettekannet Pärnu juhtimiskonverentsil.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.