• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kliendikeskses büroos oodatakse klienti juba uksel

    Sissepääs teenindusbüroosse peab avanema maja esiküljelt, olema hästi nähtav ning kergelt juurdepääsetav.
    Ruumi sisenedes peab kliendil olema selge, kuidas käituda. Ideaalvariandis tullakse talle naeratades vastu (ta tunneb, et teda oodatakse) ja suunatakse õige inimese juurde. Järgmine soovitatav variant -- klient saab ruumi sisenedes ko-he seisva bürootöötaja poole pöörduda (võrdväärne positsioon). Kolmanda või-malusena pöördub klient istuva ametniku poole, kes on valmis just temaga suhtle-ma (loomulikult tunneb klient sellisel juhul ennast vähem oodatuna).
    Kliendi jaoks samastub otseselt temaga suhtlev bürootöötaja klientide teeninda-jaga (pabereid uuriv, arvutiga töötav jne kliendita teenindaja on tema jaoks firmakeskne teenindaja).
    Isegi siis, kui ruumi sisenedes kõige-pealt kontakteerutakse elektroonikaga, algab kliendile tähelepanu pööramine ja tema märkamine ikkagi kohtumisest teenindajaga. Inimesele on tähtis olla vähemalt märgatud, teretatud, saada
    esmane pilkkontakt jne. Elektroonika tuleks paigutada sisenevale kliendile nähtavale kohale ja selle kasutamine peaks olema üheselt arusaadav.
    Inimese otsib sisenedes loomuliku reakt-sioonina silmadega teist inimest. Näiteks kui uksel on silt «suletud», aga ruumis on näha töötajaid, siis kliendi jaoks on büroo ikkagi avatud. Samuti soovib ta pöörduda vaba teenindaja poole, kui eelnev info järjekorranumbritest, viitadest jne ei olnud domineerivam. Oma järjekorda oodates peab kliendil olema võimalus mugavalt istuda, st ta peab tundma ennast kaitstuna selja tagant -- ei mingit liikumist, uksi ega avatuid aknaid (kaetud aken ei mõju nii häirivalt). Tool peab olema mugav nii istumiseks kui püstitõusmiseks ja suletud nii seljatagant kui külgedelt.
    Lähtudes põhimõttest: kõik inimesed on kliendikeskses büroos oodatud, peab kliendil olema hea ülevaade järjekorrast, istudes peaks olema tegevust (tema ees laud infomaterjaliga, kus saab ka kirju-tada jne). Büroo peaks olema avar ja avatud, sest inimestel on alati huvitav jäl-gida teisi ja liikuvaid objekte. Pilku peak-sid püüdma «ilusad asjad» lilled, kunsti-teosed jne.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Vastukaja: kolm mõtet vanalinna käima tõmbamiseks, öölinnapeast pensionäride aktiivsuskontoni
Mõtteid Tallinna vanalinnale uue hingamise andmiseks on üksjagu, kuid nende elluviimise eelduseks on mõtteviisi muutus Vabaduse väljak 7 majas, kirjutab Tallinna linnavolikogu Reformierakonna fraktsiooni nõunik Sander Andla vastukajana Äripäeva juhtkirjale.
Mõtteid Tallinna vanalinnale uue hingamise andmiseks on üksjagu, kuid nende elluviimise eelduseks on mõtteviisi muutus Vabaduse väljak 7 majas, kirjutab Tallinna linnavolikogu Reformierakonna fraktsiooni nõunik Sander Andla vastukajana Äripäeva juhtkirjale.
Euroopa aktsiad näitavad täna tugevust
Euroopa aktsiaturud olid täna tõusmas, sest reisifirmade taastumine ning USA turgude tugevus aitasid leevendada Hiina majanduse aeglustumisega seotud muresid, vahendab Reuters.
Euroopa aktsiaturud olid täna tõusmas, sest reisifirmade taastumine ning USA turgude tugevus aitasid leevendada Hiina majanduse aeglustumisega seotud muresid, vahendab Reuters.
Kõige olulisemad tegurid, mis määravad ära koolituse kvaliteedi
Kuidas saab nii koolitaja, koolituse tellija kui ka koolitusfirma tagada selle, et üks koolitus on päriselt kvaliteetne ja mõjus? Värske „Õppetunniˮ saade keskendubki koolituse kvaliteedile ja koolitaja kutsele.
Kuidas saab nii koolitaja, koolituse tellija kui ka koolitusfirma tagada selle, et üks koolitus on päriselt kvaliteetne ja mõjus? Värske „Õppetunniˮ saade keskendubki koolituse kvaliteedile ja koolitaja kutsele.
Ülemaailmne suurettevõte ostis Eesti tehnoloogiaidu
Eesti idufirma SpectX, mis kujutab endast laiahaardelist analüüsiplatvormi, müüdi suurettevõttele Dynatrace. SpectX liitus täies koosseisus Dynatrace’iga ning töö on juba käima läinud, teatas idufirma asutaja Renee Trisberg.
Eesti idufirma SpectX, mis kujutab endast laiahaardelist analüüsiplatvormi, müüdi suurettevõttele Dynatrace. SpectX liitus täies koosseisus Dynatrace’iga ning töö on juba käima läinud, teatas idufirma asutaja Renee Trisberg.