Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Teenuse trump -- lisakvaliteet
Teeninduses on nii teenuse osutaja kui ka teenuse saaja lõppeesmärk kasu saamine, boonusena kaasneb mõlemapoolne rahulolu ja edasine koostöö. Jätkuva koostöö olemasoluks ei piisa tihedas konkurentsis enam ainult sellest, kui rahuldatakse kliendi elementaarsed teenindusvajadused. Tark teenindaja pakub kliendile midagi ootamatut. Ootamatu on see, et klienti suudetakse üllatada millegi positiivsega, näiteks:
- müüja teatab omal initsiatiivil, et tal on võimalik pakkuda ostjale soodustust või sama hinnaga kõrgema kvaliteediga toodet;
- müüja lubab ostjale kauba tasuta koju toimetada;
- turismipakett sisaldab oodatust kõrgema tasemega hotelli;
- eenindaja helistab kliendile ja tunneb huvi, kas klient jäi teenusega rahule ning mida ta saab veel kliendi heaks teha.
Kulla hind tõusis kolmandas kvartalis viimase kaheksa aasta kiireimas tempos, jõudes septembris ka värskete rekorditeni. Kas praeguses tõusutsüklis on kullal veel ruumi kallineda ja mis saab edasi järgnevatel aastatel?