Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Emotsioonidelt kainele arvestusele
Moodsas käsitluses nähakse turundustöötajat analüütilise, mitte enam loomingulise töötajana. Uus suundumus sunnib tulemusi mõõtma, seda aga kardetakse ja adekvaatselt mõõtma õpetavad Eestis veel vähesed.
Siiski ei saa loota, et selles valdkonnas leiab valmisretsepte. Mainekas Inglise koolituskeskus CIM tõdeb, et turundus on ebardlik kunst, mis põhineb pseudoteadusel.
Märgatavalt kasvab huvi strateegiliste investeerimisotsuste ja turunduse juhtimise konsultatsioonide vastu. Isegi kõige edukamad kodumaised ettevõtted seavad vajalikest koolitusvaldkondadest esikohale müügi ja turunduse.
Kuigi ekspordi suurendamise tähtsuses ollakse ühel nõul, selgub, et enamik Eesti ettevõtteid ei olegi aktiivseks väliskaubanduseks valmis. Eesti ettevõtete sisemise kvaliteedikontrolli tase jääb alla välisfirmade omale. Turundusprobleemide loetelu võib veel pikalt jätkata.
Teisipäeviti ilmuv turunduse rubriik hakkab kajastama Eesti ettevõtjate kogemusi õnnestunud või ebaõnnestunud uue turu vallutamisest, reklaami- ja müügi edendamise kampaaniatest. Juhtumeid kommenteerivad tegija ise, konkurendid, asjatundjad.
Võrdlustes pakume ülevaateid turundustoodetest: hindadest, lisateenustest, garantiidest, kvaliteedist, tingimustest. Iganädalaste kommentaaride fookuses on aktuaalne või problemaatiline teema.
Rubriigis leiate edetabeleid, teavet uute turundustoodete ja turgude kohta, turundusleksikoni. Tutvustame huvitavaid turundusnippe ja -ideid.
Aeg-ajalt jõuavad teieni turundusspetsialistide ajakohased nõuanded. Kajastame ka turunduses valitsevaid suundumusi ja ennustame esimeste märkide põhjal uue trendi tulekut.