• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Bussi võib rentida eelteadmistetagi

    Selleks võib aluseks võtta enda lepinguprojekti, kuid enamasti on bussifirmalgi oma lepinguvorm olemas. Viimase allkirjastamisega ei tohiks liigselt kiirustada. Pigem tuleks tekstiga põhjalikult tutvuda ja kaaluda tingimusi. Samas ei tasu lepingu sõlmimisega ka venitada, sest firma võib hoopis teiste soovijatega kaupa sobitada. Bussi rendilepingut sõlmides tuleb kirjalikult fikseerida punktid, mida reisil eriti oluliseks peetakse.
    Näiteks kas soovite bussis:
    - kohvi või supi tarvis kuuma vett valmistada;
    - tualetti kasutada (väikebussides see võimalus puudub);
    - kuulata giidi loenguid.
    Enesestmõistetavalt soovite planeeritud ajal ööbimispaika saabuda jne. Bussifirma on teile suusõnaliselt kõike lubanud, kuid reisil selgub, et bussis kohvi teha ei saa, sest bussijuhid ei viitsi vett tuua, samuti keelduvad nad avamast WC ust. Sagedasti juhtub ka, et mikrofon ei tööta ning giid kas keeldub seetõttu tööd tegemast või karjub hääle kähedaks.
    Kui reisi lõppedes firmast õigusi nõuate, selgub, et teie pretensioone ei arvestata. Eelnev tumedates värvides kirjeldus annab mõista, et just leping on oma õiguste tagamise võimalus.
    Märkides lepingusse reisi marsruuti ja ajagraafikut, arvestage kindlasti, et kahe bussijuhiga tohib ööpäevas järjest sõita 16 tundi. Seejärel peab buss 8 tundi seisma. Kütuse hinda arvestades teadke, et Euroopa kütuse hinnapoliitikas mitteorienteeruvana on teil marsruuti ette teades targem tasuda kütuse eest ette.
    1. kelle vahel leping on sõlmitud
    2. millist bussi soovite rentida (number ja istekohtade arv)
    3. reisi marsruut (algus-, siht- ja lõpp-punkt) ning ajagraafik
    4. tähtaeg, millal maksate bussifirmale teenuse eest
    5. klausel, kas teenuse eest tasutakse 100% enne reisi või osaliselt pärast reisi
    5. millal ja mis tingimustel on võimalik leping annulleerida
    6. millised on sanktsioonid lepingu mittetäitmise puhul
    7. kes tasub juhtide viisa-, ööbimis- ja elamiskulud
    8. kes tasub reisil kütuse eest ning teemaksud, kas stardikütus (esimene paagitäis) on hinna sees
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

TalTechi teadur: süsinikdioksiid tuleb kinni püüda
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Ampler avas Berliinis uue peakorteri
Elektrijalgrattaid tootev Ampler Bikes avas uue peakorteri ja esinduspoe Berliinis ning on tulevikus osas positiivne, vahendab ettevõtte uudises.
Elektrijalgrattaid tootev Ampler Bikes avas uue peakorteri ja esinduspoe Berliinis ning on tulevikus osas positiivne, vahendab ettevõtte uudises.
Raadiohommikus: uue riskifondi miljonid, meelerahu ja politseinikud allilmas
Neljapäevases hommikuprogrammis teeme juttu endiste politseinike üllatavatest sidemetest allilmaga, mis paljastusid sajandi maffiaprotsessil. Osadest neist saate Äripäevast lugeda juba täna õhtul, osadest neljapäeva hommikul.
Neljapäevases hommikuprogrammis teeme juttu endiste politseinike üllatavatest sidemetest allilmaga, mis paljastusid sajandi maffiaprotsessil. Osadest neist saate Äripäevast lugeda juba täna õhtul, osadest neljapäeva hommikul.
Raadiohommikus: kust tuleb töökius ning kuidas peab maitsema veganpihv?
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägitakse töökiusamisest, veganpihvidest ja lühirendiautode äri toimimisest raskete ilmaolude korral.
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägitakse töökiusamisest, veganpihvidest ja lühirendiautode äri toimimisest raskete ilmaolude korral.