• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ärile ja meelelahutusele oma otsingumootorid

    Otsingusaite ja katalooge on internetis tuhandeid. Vaatame, milliseid mootoreid kasutada tavaliseks otsinguks ja millised annavad parimaid tulemusi ärialase info otsingul.
    Yahoo! on Altavista kõrval arvatavasti kõige kuulsam. Miinus on hoolimata suurest andmebaasist valdavalt USA-põhisus. Suhteliselt ebavajaliku lisana on Yahoo! avalehel uudised.
    See suur mootor otsib enam kui miljardi lehekülje hulgast. Kaks aastat tagasi loodud saidi esilehel saab sisestada otsingusõna ning ekraanile ilmuvad väga kiiresti kõik antud tähejärjendit sisaldavad failid. Otsinguks kasutatavaid keeli on võimalik valida. Lehekülje muudab kiireks ka vähene graafika.
    Sellelt lehelt leiab suurima otsingumootori, millel on 4,9 miljonit kasutajat kuus. Valida saab kategooriate vahel. Kokku kammib otsija läbi kümme suurt otsingulehekülge, analüüsib tulemusi ning esitab kõige tõenäolisemad ja paremad vasted.
    Twww.raging.com
    Tegemist on Altavista otsingu peegeldusega, erinevus on aga reklaami, kategooriate ning uudiste puudumises. Andmebaasis on väidetavalt 350 miljonit lehekülge. Vastused pole alati piisavad, kuid kiire töötamine korvab paljutki.
    Business-to-business (B2B) ehk firmadele mõeldud otsimootor, mis annab vasteks vaid äriga seotut. Andmebaas on väga suur, usaldust peaks äratama ka firma pikk tegutsemisaeg väljaspool veebi ? kokku ligi 50 aastat. Esilehel on erinevad teemad välja toodud, teemade alt avaneb hulk alateemasid. Kui otsitava firma tegevusvaldkond on teada, peaks olema seda üsna lihtne leida. Kohe alguses võib valida ka riigi, kus firma peaks asuma.
    Üks juhtivamaid B2B tüüpi otsingulehekülgi maailmas. Kategooriaid pole kahjuks nii palju kui mõnel teisel mootoril, seega võtab kindla firma leidmine rohkem aega. Firmade kohta on koostatud üldine iseloomustus, mis aitab kiiremini luua mingit pilti otsitavast.
    Avalehel saab otsida tähestiku järjekorras reastatud tegevusvaldkondade järgi, nimekiri on piisavalt pikk ja mitmekülgne. Otsida võib ka märksõnade järgi. Pärast sõna sisestamist saab määrata, kas otsitakse tootegruppide või firmanimede hulgast. Globise andmebaas pole kahjuks piisavalt suur.
    Kuigi see sait on võrdlemisi aeglane ja mitte just väga suure andmebaasiga, tasuks seda siiski külastada, sest otsimiseks on mitmeid võimalusi (võtmesõna, firma nimi, tegevusala, riik).
    Otsisõnade sisestamiseks on kaks lahtrit ? üks kindla toote, teine firma nime järgi otsimiseks. Olemas on ka võimalus otsida kategooriate kaudu. Ka andmebaas on Europagesil üsna suur.
    Otsingut võib teostada nii etteantud kategooriate kui ka märksõnade järgi. Valida saab kasutajale sobiva keelekeskkonna. Lehekülge näidatakse Eestist tulnud külastajatele automaatselt eesti keeles. Päringu saab teha kas üle maailma või vaid kindla riigi ulatuses.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Erkki Kubber: kas järgmised ükssarvikud võiksid olla miljardilise väärtuse asemel hoopis miljardi inimese aitajad?
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
S&P 500 aktsiaindeks tõusis uude ajaloolisse tippu
USA peamine aktsiaindeks S&P 500 tõusis täna ettevõtete head majandustulemuste tõukel 0,3%, jõudes uude ajaloolisse tippu: 4549,78 punkti.
USA peamine aktsiaindeks S&P 500 tõusis täna ettevõtete head majandustulemuste tõukel 0,3%, jõudes uude ajaloolisse tippu: 4549,78 punkti.
Raadiohommikus: olukord Lätis, Chemi-Pharmi uus tehas ja kõige edukamad turundajad
Reedeses raadiohommikus räägime värske turunduse TOPi võitjatega: külas on kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi, reklaamiagentuuri Tank omanik Joel Volkov, meediaagentuuri Httpool Eesti juht Kerttu Talvik ja Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.
Reedeses raadiohommikus räägime värske turunduse TOPi võitjatega: külas on kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi, reklaamiagentuuri Tank omanik Joel Volkov, meediaagentuuri Httpool Eesti juht Kerttu Talvik ja Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.
Selgusid aasta töösturi nominendid
Neljandat korda toimuvale aasta töösturi konkursile esitati tänavu kokku kaheksa kandidaati, kellest finaali pääsesid Siiri Lahe, Taavi Madiberk ja Hannes Lilp.
Neljandat korda toimuvale aasta töösturi konkursile esitati tänavu kokku kaheksa kandidaati, kellest finaali pääsesid Siiri Lahe, Taavi Madiberk ja Hannes Lilp.