Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ET internetitelefon Netifon avalikustas hinnad
Netifoniga Eesti Telefoni võrgus võetava kõne minut maksab 32 senti, sealhulgas taksofonile helistamisel.
Eesti mobiilivõrkudesse saab helistada neljakroonise minutihinnaga.
Tavatelefonilt helistades on Eesti Telefoni samad hinnad vastavalt 68 senti (soodusajal 51 senti) riigisisene kõne lauatelefonile ja 3,9?5,3 mobiilile.
Põhjamaadesse (Soome, Rootsi, Norra, Taani) helistades maksab Netifoni kõne 1,9 krooni.
Mobiilivõrkudesse helistamisel lisandub minutihinnale veel 2 krooni.
Eesti Telefoni kaudu lauatelefonilt Soome ja Rootsi helistades maksab kõneminut 2,99 krooni.
Sama hind kehtib ka mobiilidele helistamise puhul. Norra ja Taani hinnad on ET-l 4,5 krooni.
Teistesse Euroopa riikidesse, Venemaale, Kanadasse ja USAsse maksab üks Netifoni kõne minut 4,9 krooni. Ülejäänud maadesse maksab kõne 19,9 krooni minut.
Välismaalt koju saab Netifoni helistada 1,9 kroonise minutihinnaga.
Kõikidele hindadele lisandub Eesti Telefoni 48sendiline kõnealustustasu.
Netifon on kodukasutajatele mõeldud internetitelefon, millega on võimalik helistada oma arvutist telefonivõrgu telefonidele.
Netifoni kasutamise esmaseks eelduseks on multimeediaarvuti olemasolu (helikaart ja mikrofon ning kõrvaklapid), vastav võrgust laetav tarkvara ja piisavalt hea internetiühendus.
Netifoni kõne kvaliteet sõltub peamiselt internetiühenduse kiirusest ja stabiilsusest.
Üldiselt on kvaliteet võrreldav GSM-mobiiltelefoni kõne kvaliteediga, mis enamasti on stabiilne, kuid võib esineda ajutisi häireid.
Autor: ÄP Online