Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinna kohal varitses lennukatastroofi oht

    Reede hilisõhtul Stockholmist saabunud SASi reisilennuki pilootide närvirakud hävisid Tallinna jõudes sama kiiresti, kui nad maandumisrajale lähenesid - 670 meetri kõrgusel käivitus automaatne kokkupõrkehoiatuse süsteem, kirjutab SL Õhtuleht.

    SASi piloodid, keda 8. oktoobril Itaalias Milano lennuvälja stardirajal 118 hukkunuga lõppenud lennukite kokkupõrge on teinud eriti hellaks, ei hoidnud väidetavalt raadioeetris kokku karme sõnu kritiseerimaks olukorda, kus sai võimalikuks, et lennurajalt õhkutõusev Siberisse suunduv lennuk neile liiga lähedale sattus.
    SL Õhtulehel ei ole andmeid, kuidas reageerisid või mida arvasid asjast Eesti ehitajaid tellimusreisiga Lukoili pealinna Kogalõmi (handi keeles 'hukutav paik') lennutanud piloodid
    Tallinna lennujaama turundusdirektor Sven Ratassepp selgitas, et reedeõhtune intsident ei juhtunud tema firma töömail.
    Ratassepa sõnul tegeleb lennujaama dispet?er lennukitega lennuplatsil ja ruleerimisrajal, kuid annab need pärast stardirajale jõudmist lennujuhtimiskeskusele, kohalikus kõnepruugis 'tornile' üle. Sama lugu on maanduvate lennukitega, mis tulevad lennujaama hoolde alles pärast maandumisrajalt lahkumist.
    Kriitiline seis tekkis reede õhtul kella 23.50 paiku juba starti lubatud Kogalõm Avia TU-154 tellimusreisi ja Stockholmist Tallinna maanduva SASi liinilennuki Dash 8 vahel maandumise ja õhkutõusu ajal.
    Eile pärastlõunal ei teadnud vahejuhtumist midagi ka lennuameti lennuintsidentide uurimise osakonna juhatajat komandeeringu ajal asendav lennutehnika osakonna juhataja. 'Minule isiklikult ei ole sellest teatatud,' lausus lennutehnika osakonna juhataja Meelis Mäerand.
    'Jah, lühiettekanne on tehtud. Intsident on olnud,' tunnistas ta mõne aja pärast, et SASi lennuki kapten teatas kokkupõrke hoiatussüsteemi käivitumisest 'tornile' raadio teel. Lennujuhtimiskeskuse ettekande põhjal on radaripilt intsidenti kinnitanud.
    Eile hilisõhtul tunnistas Lennuliiklusteeninduse aktsiaselts intsidenti viimaks BNSile.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Vastulause: tarneahelate ümberkujundamisega seotud väljakutseid maksab tõsiselt võtta
Tuleb küsida, mil määral õnnestub ettevõtetel kanda kasvanud sisendhinnad üle lõpptoodangu hindadesse, kirjutab Arenguseire Keskuse ekspert Uku Varblane vastukajas Eesti Panga ökonomisti Kaspar Oja kriitikale.
Tuleb küsida, mil määral õnnestub ettevõtetel kanda kasvanud sisendhinnad üle lõpptoodangu hindadesse, kirjutab Arenguseire Keskuse ekspert Uku Varblane vastukajas Eesti Panga ökonomisti Kaspar Oja kriitikale.
USA aktsiad panid kehvale poolaastale punase punkti
USA peamised aktsiaindeksid lõpetasid juuni viimase kauplemispäeva miinuses, pannes punase punkti 52 aasta kõige kehvema tootlusega poolaastale.
USA peamised aktsiaindeksid lõpetasid juuni viimase kauplemispäeva miinuses, pannes punase punkti 52 aasta kõige kehvema tootlusega poolaastale.
Uueks ehituse asekantsleriks saab Ivo Jaanisoo
Majandusministeeriumi ehituse asekantsleriks saab Jüri Rassi järel senine ministeeriumi ehitus- ja elamuosakonna juhataja Ivo Jaanisoo.
Majandusministeeriumi ehituse asekantsleriks saab Jüri Rassi järel senine ministeeriumi ehitus- ja elamuosakonna juhataja Ivo Jaanisoo.
Raadiohommikus: kuumast suvest ja taasterahastust
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu töötamisest põrgukuumuses, kalevi alla pandud suurprojektidest ning julgeolekust.
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu töötamisest põrgukuumuses, kalevi alla pandud suurprojektidest ning julgeolekust.
Raadiohommikus: autode hinnaralli jätkub, kuid asi pole tarnetes
Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis on põnevat kuulamist kõigile neile, keda huvitavad autode hinnatõusu põhjused ja väljavaated.
Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis on põnevat kuulamist kõigile neile, keda huvitavad autode hinnatõusu põhjused ja väljavaated.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.