Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Riigi brand peaks olema selge ja aus, arvab Hollandi spetsialist
'Oma tuttavaks tegemise eest tuleb võidelda. Korralik riigi märk on oluline nii turismi, investeeringute kui ka valitsuse jaoks, kes soovib olla valitud,' arvas tänasel kaubamärgi seminaril Hollandi rahvusvaheliste suhete instituudi Clingendael vanemteadur Peter van Ham.
Van Hami sõnul näitas terroristide sissesõitmine WTO hoonetesse selgelt, kui olulised on riigi jaoks märgid.
'Näiteks Singapuril on naeratavad tüdrukud ja kõrgtehnoloogia, samal ajal on brandi imidzh ka selline, et Singapur on politseiriik. Mind teeb see närviliseks,' tunnistas van Ham.
'Imidzh ei ole matriaalne, aga ilma rahata ei saa seda teha. Väikese riigi jaoks on oma märk väga oluline,' lisas van Ham.